در حالی که اخبار متعددی در مورد ممکن شدن شارژ بی سیم مدل بعدی آیفون ۸ شنیده می شود، ظاهرا اپل قصد دارد فناوری شارژ بی سیم را به تمامی محصولات خود تسری دهد.
کد خبر: ۹۸۲۴۶۴
تمام محصولات اپل به شارژ بی‌سیم مجهز می‌شوند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مهر‌، رقابت میان اپل و گوگل برای افزایش محبوبیت تولیدات روز به روز در حال افزایش است و یکی از روش های مورد استفاده دو طرف به کارگیری ابزاری برای تسهیل شارژ بی سیم و رهایی از شارژهای سیمی است.

بر اساس اختراع تازه ای که اپل به ثبت رسانده، قرار است قابلیت مذکور برای تمامی محصولاتی که این شرکت به فروش می رساند در دسترس باشد. این محصولات انواع تبلت و حتی رایانه های رومیزی ساخت اپل را در بر می گیرند. همچنین تولیدات دیگر شرکت ها که در فروشگاه اپل عرضه شوند نیز قابلیت سازگار شدن با این فناوری را خواهند داشت.

هنوز جزئیات چندانی در مورد ماهیت این اختراع در دسترس نیست، اما گفته می شود قرار است لوازم جانبی خاصی طراحی شود تا از طریق اتصال بی سیم به رایانه های رومیزی، نوت بوک ها و ... بتوانند آنها را از فاصله چندمتری هم شارژ کنند.

پیش از این گفته می شد قرار است شارژ بی سیمی برای آیفون طراحی شود که با اتصال مستقیم به رایانه رومیزی یا نوت بوک این خدمات را ارائه می کند، اما حالا مشخص شده که این خدمات تنها محدود به تولیدات اپل نخواهد بود.

اپل تنها شرکتی نیست که به دنبال ارائه خدمات شارژ بی سیم به کاربران تولیدات خود است و سامسونگ و ال جی و برخی شرکت های دیگر برنامه های مشابهی در این زمینه در سر دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها