به‌تازگی تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی ایکس ۱۰ منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های متعدد، اچ‌تی‌سی به‌زودی از این محصول رونمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۸۲۴۰۸
تصاویری از گوشی اچ تی سی ایکس 10 فاش شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، کمپانی اچ‌تی‌سی یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندروید است، اما در شرایط کنونی وضعیت برای این شرکت همانند گذشته نیست. گوشی‌های هوشمند قدرتمند با قیمت مناسب باعث شده‌اند بازار این کمپانی تایوانی با مشکلات مختلفی مواجه شود. این در حالی است که شرکت‌های چینی مختلف، محصولات میان‌رده را با قیمت‌های بسیار رقابتی روانه‌ی بازار کرده‌اند و اچ‌تی‌سی که خود زمانی باعث رشد بازار گوشی‌های میان‌رده بود، اکنون از جانب رقبای چینی تحت فشار است. این شرکت تایوانی در چند وقت اخیر، مقدار قابل توجهی از درآمد حاصل از فروش گوشی‌های هوشمند را از دست داده است؛ اما این بدان معنا نیست که اچ‌تی‌سی بخواهد به‌کل عرصه را خالی کند و از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شود. برای اثبات این حرف می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اکنون بسیاری از منابع اعلام کرده‌اند اچ‌تی‌سی در نمایشگاه CES چند گوشی هوشمند میان‌رده جدید معرفی خواهد کرد. اگر از علاقه‌مندان همیشگی دنیای فناوری باشید حتما می‌دانید که نمایشگاه یادشده، دی‌ماه در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.

با توجه به خبرهای مختلفی که در سایت‌های گوناگون منتشر شده است، شرکت یادشده به‌زودی نسل بعدی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی ایکس ۹ را با نام اچ‌تی‌سی ایکس ۱۰ معرفی خواهد کرد. بنا به گزارش‌ها، این محصول حتی تأییدیه‌ی رگولاتوری روسیه را نیز دریافت کرده است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند مدت کوتاهی پس از شروع کار رسمی CES 2017 رونمایی شود. تا به این لحظه در منابع مختلف خبرهایی در مورد مشخصات فنی اچ‌تی‌سی ۱۰ منتشر شده است. همچنین تاکنون چندین عکس از این محصول در دسترس قرار گرفته است. در این تصاویر یک گوشی ساخت اچ‌تی‌سی مشاهده می‌شود که انتظار می‌رود با قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار روانه‌ی بازار شود.

بر اساس شایعاتی قبلی، اچ‌تی‌سی ایکس ۱۰ از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080p بهره خواهد برد و پردازنده‌ی آن پی ۱۰ مدیاتک است. این دستگاه ۳ گیگابایت رم خواهد داشت و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال نیز بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با اندروید ۷.۰ عرضه می‌شود و البته رابط کاربری انحصاری اچ‌تی‌سی موسوم به سنس نیز روی این سیستم‌عامل اعمال شده است. همچنین با توجه به شایعات؛ اچ‌تی‌سی ایکس ۱۰ از سنسور اثر انگشت بهره نمی‌برد که باعث می‌شود قیمت نهایی محصول کاهش یابد. با توجه به اینکه امروزه شرکت‌های مختلف و به‌خصوص کمپانی‌های چینی، حتی گوشی‌های هوشمندی با قیمت ۱۰۰ دلار را با سنسورهای بیومتریک (مثل سنسور اثر انگشت) روانه‌ی بازار کرده‌اند، باید منتظر ماند و دید که محصول اچ‌تی‌سی چگونه می‌خواهد با حضور چنین رقبایی در بازار خوش بدرخشد. در زیر می‌توانید تصاویر جدید منتشرشده از این دستگاه را مشاهده کنید.

-

-

-

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا اچ‌تی‌سی ایکس ۱۰ می‌تواند با استقبال چشمگیر کاربران مواجه شود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها