در آخرین روزهای ۲۰۱۶، خبرهای بسیار خوبی در زمینه تکنولوژی به گوش می رسد. در اوایل ۲۰۱۷ ما شاهد رویداد عظیم CES هستیم که در این رویداد قرار است خبرهای خوشی به گوش کاربران اندروید برسد.
کد خبر: ۹۸۱۹۲۷
۴ سورپرایز جالب برای کاربران اندروید در CES 2017

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، در روزهای آخر سال ۲۰۱۶ علاوه بر کریسمس می توان به اتفاق های خوبی در زمینه تکنولوژی نیز اشاره کرد، رویداد CES 2017 در لاس وگاس قرار است چشم بسیاری از مخاطبان را خیره کند.

هرچه به این رویداد نزدیک می شویم تبلیغات بیشتری نیز از سوی کمپانی های به چشم می خورد. یکی از کمپانی هایی که انتظار می رود در CES2017 به خوبی بدرخشد، کمپانی ایسوس است؛ ایسوس در CES 2017 قرار است از دو گوشی هوشمند خود رونمایی کنداحتمالا یکی از گوشی های هوشمندی که از طرف ایسوس به عنوان پرچم دار بعدی معرفی می شود از سری گوشی های ZenFone خواهد بود که براساس پروژه تانگو گوگل برنامه ریزی شده است. گوشی هوشمند دیگر با عنوان AR معرفی می شود، باید منتظر ماند و دید که گوشی های هوشمند ایسوس از چه قابلیت هایی برخوردار خواهند بود.

کمپانی T-Mobile قرار است در CES 2017 با خبرهای بسیار خوبی بیاید. در تیزر کوتاهی که از این کمپانی منتشر شده است، مدیر CEO این کمپانی جان لگر، دیده می شود و در این تیزر جمله کلیدی Whats next بارها تکرار می شود و در آخر تیزر جان روبه روی دوربین می ایستد و می گوید شما حتماً چیزی که در آینده قرار است رونمایی شود را دوست خواهید داشت. هنوز اطلاعات دیگری از این کمپانی منتشر نشده است و T-Mobile ترجیح داده است که در ابهام باقی بماند.

یکی دیگر از اتفاقات هیجان انگیز CES 2017 از طرف کمپانی ال جی قرار است به وقوع بپیوندد. ال جی در دنباله پرچم دارد خود G5، می خواهد پرچم دار بعدی خود را از سری گوشی های هوشمند G ارائه کند. هم چنین پیش بینی می شود که ال جی از چند گوشی هوشمند سری K خود نیز رونمایی کند.

HTC نیز در CES 2017 قرار است درخشان باشد،HTC اطلاعات زیادی از خود ارائه نکرده است ولی یک پوستر به CES ارائه شده است که در این تصویر که در بالا نیز مشاهده می کنید، یک حرف U بزرگ در تصویر دیده می شود و پس زمینه نیز آبی رنگ است، در گویش تصویر نیز آرم HTC مشاهده می شود که حرف C در این لوگو پررنگ شده است.

با اطلاعات ارائه شده بسیار سخت می توان تصور کرد که هر کمپانی با چه محصولاتی به بازار می آید، ممکن است برخی حدس و گمان های ما نیز اشتباه از آب دربیاید چون هنوز اطلاعات قطعی از طرف کمپانی ها ارائه نشده است، باید صبر کرد و دید که کمپانی های برجسته در CES 2017 چگونه خواهند درخشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها