پدیده‌ای تازه در کشور

یک کلیک تا نسل پنجم کتابفروشی

اینترنت اشیا هنوز هم پر رونق است و هر کسی می خواهد آن را بر روی دستگاه های مختلف خود داشته باشد. در این میان گوگل هم قصد دارد نقش خود را بازی کند و با سیستم عامل خود سهمی داشته باشد.
کد خبر: ۹۷۹۲۰۳
معرفی سیستم عامل رسمی گوگل برای اینترنت اشیا

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، ما در حال حاضر دیده ایم که مایکروسافت تلاش کرده تا ویندوز ۱۰ و کورتانا را وارد اینترنت اشیا کند، اما گوگل می خواهد به همه یادآوری کند که دستی هم در زمینه اینترنت اشیا دارد. آیا کسی به یاد می آورد که پلتفرم اینترنت اشیا گوگل چه نامیده می شود؟ اگر خیلی باهوش باشید یا آن را در گوگل جست و جو کنید، به یاد خواهید آورد که نام آن “بریلو Brillo” بود.

باید اعتراف کنیم که ما هم چیز زیادی در این مورد نمی دانستیم، اما به تازگی متوجه شدیم که خوشبختانه گوگل نام این سیستم عامل را به Android Things تغییر داده است. مسلما به خاطر سپردن و یاد آوری این نام بسیار آسان تر است. این سیستم عامل بر پایه اندروید بود، اما پلتفرم آن به روز رسانی شده تا به توسعه دهندگان این امکان را دهد که راحت تر بر روی دستگاه های اینترنت اشیا خود کار کنند. گول پیش نمایشی از نسخه توسعه یافته Android Things را منتشر کرد، اما این تنها یک بخش از به روز رسانی است.

طرف دیگر این حرکت به روز رسانی Weave است. Weave ابزار گوگل برای گرفتن دستگاه های اینترنت اشیا و برقراری ارتباط و همکاری خوب و مسالمت آمیز میان آن ها است. مهم ترین بخش این به روز رسانی، راحت تر شدن اتصال و کار با Weave به دستگاه های اینترنت اشیا و سرویس های ابر و دستیار گوگل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها