وقتی که صحبت از گوشی های سامسونگ می شود، دو سری وجود دارند که به راحتی می توان آن ها را تشخیص داد، سری گلکسی اس و سری نوت.
کد خبر: ۹۷۹۱۷۸
تمام گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری A ضدآب هستند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، به احتمال زیاد دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج هنوز هم به عنوان بهترین گوشی های حال حاضر موجود در بازار با سیستم عامل اندروید شناخته می شوند، و اگر نوت ۷ هم با مشکل ویران کننده انفجار باتری همراه نبود، شاید می توانست عنوان بهترین فبلت بازار را به خود اختصاص دهد. با این وجود، سامسونگ به جز این دو سری محبوب و معروف، گوشی های دیگری هم می سازد، و انتظار می رود که سری جدید گلکسی A در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شود.

سری گوشی های A سامسونگ بیشتر به خاطر ساخت عالی و مقاوم، مقرون به صرفه بودن و میان رده بودن شناخته می شوند، و ما در حال حاضر منتظر هستیم تا مدل های سال ۲۰۱۷ روانه بازار شوند. انتظار می رود که همه گوشی های سری A سال ۲۰۱۷ طراحی خود را از گلکسی اس ۷ الهام گرفته باشند. اکنون این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی ها دارای گواهینامه IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشند.


Samsung Galaxy A7

به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می کند گواهینامه IP68 برای دو گوشی بزرگ تر A5 و A7 صادر شده، اما هیچ گونه اشاره ای به A3 نکرده است. گواهینامه IP68 بدان معنا است که دو گوشی نام برده می توانند به مدت یک دقیقه تا عمق ۱٫۵ متری در آب مقاومت کنند و آب نمی تواند به آن ها نفود کند. این ویژگی که در گوشی های جدید پیکسل گوگل هم وجود دارد، دیگر آن قدرها مهم و خاص به شمار نمی رود، بنابراین می توان انتظار مشاهده آن ها را در سری جدید گوشی های گلکسی A داشت.

گوشی گلکسی A7 به تازگی گواهینامه رسمی خود را از Wi-Fi دریافت کرد، بنابراین انتظار داریم که این گوشی ها در آینده ای نزدیک به طور رسمی معرفی شوند. آن ها قطعا دستگاه های انقلابی نخواهند بود، اما قطعا بازار گوشی های میان رده اندرویدی را گرم نگه می دارند.

سامسونگ که هر سال سه مدل از این گوشی های میان رده را روانه بازار می کند، قصد دارد علاوه بر حضور نمایندگانش در میان گوشی های رده بالا و پرچم دار بازار، سهمی هم از قسمت فروش میان رده های بازار داشته باشد. البته باید بگوییم که گوشی های میان رده سامسونگ به همین ۳ مدل ختم نمی شود و مدل های بیشتری از این گوشی ها وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها