این دیگر یک راز نیست که نوکیا (Nokia) قصد دارد دوباره وارد بازار تلفن های همراه هوشمند (اسمارت‌فون) شود. این شرکت ماه پیش تایید کرد که آنها به محصولاتی جدید سال آینده در کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2017) شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۶۸۴۳۴
مشخصات گوشی جدید نوکیا منتشر شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اوبرگیزمو، بر اساس شایعات منتشر شده، این گجت میان رده Nokia D1C نامیده شده و گفته شده که صفحه نمایشی فول اچ دی (با سایز نامشخص) همراه با چیپ‌ست 8 هسته‌ای کوالوکام اسنپ‌دراگون ، 3 گیگابایت حافظه رم و گرافیک (GPU) اندرو 505 دارد. گفته می‌شود که از 32 گیگابایت فضای ذخیره داده (دیتای) داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین رویی 8 مگاپیکسلی بهره برده و تاخت و تازش بر بستر نرم افزاری سیستم عامل (OS) اندروید 7.0 نوقا (Noughat) است.

قابل ذکر است که نمونه‌ای آزمایشی از نوکیا D1C در ماه اکتبر جهت تست‌های بنچ‌مارک در اختیار یکی از سایت‌های ناظر به نام GFXBench قرار گرفته و سایت مورد نظر اعلام کرده که D1C نه یک تلفن همراه ، بلکه یک رایانه لوحه‌ای (تبلت) است. به هر حال به‌ تازگی رندرهایی از تصویر این گجت تازه نوکیا منتشر شده که ادعا شده متعلق به D1C است نشان می‌دهند که این محصول بیشتر شبیه گوشی موبایل است.

پس هنوز این احتمال وجود دارد که سایت تست بنچ مارک اشتباه کرده و D1C یک فبلت یا تلفن همراه باشد، زیرا تصاویر منتشر شده منتسب به D1C بیشتر شبیه گوشی موبایل هستند تا یک رایانه لوحه‌ای. به هر حال باید منتظر اعلام رسمی و یا رونمایی از این محصول در چند ماه آینده از سوی شرکت نوکیا باشیم تا ببینیم که این گجت واقعا چه از آب درمی‌آید.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها