همان‌طور که می‌دانید یکی از کاربردهای سرویس‌های ذخیره‌ساز ابری، دسترسی به فایل‌ها در هر زمان و مکان، روی دستگاه‌های مختلف اعم از رایانه، تلفن همراه و تبلت است.
کد خبر: ۹۶۸۳۴۲
امضای اسناد PDF در دراپ‌باکس

به گزارش جام جم آنلاین ، دراپ‌باکس نیز از جمله سرویس‌هایی است که کاربران زیادی را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. ازجمله امکاناتی که اپلیکیشن دراپ‌باکس در دستگاه‌های هوشمند از جمله آیفون و آیپد در اختیار شما قرار می‌دهد، نمایش فایل‌های پی‌دی‌اف است و یکی از امکاناتی که اغلب کاربران در استفاده از اسناد پی‌دی‌اف به آن نیاز دارند، امضای این اسناد است. در چنین شرایطی بیشتر کاربران فایل موردنظر را چاپ کرده، آن را امضا می‌کنند، صفحه امضا شده را دوباره اسکن می‌کنند و در ادامه فایل اسکن شده را دوباره ذخیره کرده یا به‌صورت ایمیل برای دیگر افراد موردنظر ارسال می‌کنند.

دوست دارید این فرآیند را به روش ساده‌تری اجرا کنید و نیازمند چاپ و اسکن مجدد نباشید؟ انجام این کار با اجرای یک ترفند ساده در اپلیکیشن دراپ‌باکس روی دستگاه‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل آی‌او‌اس قابل اجراست:

اپلیکیشن دراپ‌باکس را اجرا کرده و فایل پی‌دی‌اف موردنظر را در آن فراخوانی کنید.

به صفحه‌ای که ‌باید امضای خود را در آن درج کنید اسکرول کرده و در ادامه از میان آیکون‌های موجود در پایین صفحه روی آیکون ویرایش که به‌شکل یک مداد روی کاغذ است فشار دهید.

از پنجره به‌نمایش درآمده گزینه Add Text or Signature را فشار دهید.

از میان آیکون‌های به‌نمایش درآمده در پایین صفحه روی آیکون وسط که به شکل یک قلم است فشار دهید.

حالا کافی است در صفحه به‌ نمایش درآمده امضای خود را رسم کنید. (برای پاک کردن امضا و رسم مجدد آن کافی است روی گزینه Clear فشار دهید)

پس از رسم کامل امضا روی Done فشار دهید.

اکنون امضای شما در صفحه به‌نمایش درآمده و با عملیات کشیدن و رها کردن می‌توانید آن را به بخش موردنظر در صفحه انتقال دهید. همچنین با استفاده از عملیات کشیدن و رها کردن روی هریک از چهار گوشه مستطیل به‌نمایش درآمده در اطراف امضا، می‌توانید آن را بزرگ و کوچک کنید و به اندازه دلخواه درآورید.

در پایان برای قرار دادن امضا در مکان موردنظر انگشت خود را در فضایی خارج از کادر امضا فشار دهید.

با انتخاب گزینه Save، فایل امضا شده در دراپ‌باکس شما ذخیره می‌شود و تفاوت آن با فایل اولیه نیز در اضافه شدن پسوند signed به انتهای نام آن است.

امیر عصاری - ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها