سوء استفاده جنسی از بازی‌های واقعیت افزوده

روابط غیر‌اخلاقی با غول‌ها در دنیای واقعیت‌افزوده

واقعیت افزوده فقط دنیای بازی‌های رایانه‌ای و علم آموزی را دستخوش تغییر و تحول نکرده‌اند و برخی افراد دارای انحرافات جنسی نیز به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند با استفاده از واقعیت افزوده تمایلات سرخورده روحی خود را ارضاء کنند.
کد خبر: ۹۶۱۹۹۷
روابط غیر‌اخلاقی با غول‌ها در دنیای واقعیت‌افزوده

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سایکولوژی تودی، اخیرا افرادی که دچار بیماری‌های روانی جنسی هستند، برای رسیدن به تمایلات غیر ممکن جنسی خود به بازی‌های واقعیت افزوده رو آورده‌اند.

برخی طراحان سوء استفاده گر بازی‌ها نیز برای کسب منفعت از این بازار با استفاده از فناوری واقعیت افزوده در بستر موتور ابزار ترکیبی فناوری (دستگاه‌ها و سیستم‌های بازی مختلف) توسعه بازی‌های سه بعدی (crossplatform 3D game) در تلاشند تا به مراحل پیشرفته‌تر و بالاتری در طراحی و ساخت این‌گونه بازی‌ها برسند. بعید نیست به زودی این نوع بازی‌ها به دنیای کنسول‌های بازی مانند پلی استیشن و ایکس باکس نیز راه یابند.

تجربه واقعیت افزوده با درشت برنامه نویسی

دکتر «مارک دی گریفیث» در مصاحبه با سایت «روانشناسی امروز» گفت: عده‌ای از این بیماران روانی پا را از این نیز فراتر نهاده و به بازی‌های واقعیت افزوده درشت برنامه نویسی شده یا مایکروپایلز (macrophiles) رو آورده‌اند که شخصیت جنس مخالف در آن بازی‌ها قد و قواره‌ای غول آسا داشته و بر اساس تخیلات خود می‌توانند شخصیت‌های غول با رفتارها و ظواهر گوناگون را در محیط‌ها و وضعیت‌های مختلفی در بازی واقعیت افزوده انتخاب کنند. این شخصیت‌ها قد و قواره‌ها و ابعاد بدنی در اندازه‌های مختلف را از اندازه افراد عادی گرفته تا هیکل‌های غول‌پیکری تا صدها متر قد را دارند که بازیکن به دلخواه خود از بین آنها یکی را انتخاب می‌کند.

او می‌افزاید: «دلیل رواج این فکرهای بیمارگونه و بازی‌های غیراخلاقی دیوانه‌وار در دهه گذشته به خاطر نقش حیاتی است که اینترنت در کمک به فراهم آوردن لوازم ساخت این بازی‌های غیرعادی و مستهجن برای عده‌ای بیمار روحی ایفا کرده است.»

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی
-
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
۰
۰
ما كه دهه شصتی هستیم خدا رحم كنه نسل های بعدی رو.
فریبا
-
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
همچین نوشتی دهه شصتی انگار چندسالته بنده خدا . اگه مال دهه 40 و 50 بودی یه چیز . كلا نسل بعد انقلاب برای سنهای بالا تو یه دسته قرار میگیرن . بهشون میگن بعد انقلابیها
نوذر
-
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
هردم از این باغ بری میرسد........تازه تر از تازه تری میرسد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها