اپلیکیشن هوشمند استعدادیابی (ساشا) پس از کشف استعداد اقشار مختلف جامعه در هر سنی آنها را شناسایی و با همکاری دپارتمان خلاقیت دانشگاه صنعتی شریف بانک اطلاعاتی تشکیل، استعدادشان را طبقه بندی و هوشمندسازی می کند سپس برای شکوفایی خلاقت؛ این افراد را به صنایع و صنوف در بخش های خصوصی و عمومی معرفی خواهدکرد.
کد خبر: ۹۵۶۳۶۵
اپلیکیشنی رایگان برای کشف استعداد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی موسسه خلاقیت، مدیر موسسه استعدادیابی و خلاقیت کودک و نوجوان با اعلام این خبر به عنوان مدیر دپارتمان خلاقیت جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف گفت: این دپارتمان وظیفه دارد با استفاده از تکنولوژی های نوین و اپلیکیشن های هوشمند استعداد آحاد افراد جامعه را شناسایی کند و با تشکیل بانک اطلاعاتی استعداد کشور و طبقه بندی و هوشمندسازی این اطلاعات ضمن برگزاری دوره های تکمیلی برای شکوفایی خلاقیت این استعدادها آنها را به صنایع و صنوف در بخش های خصوصی و عمومی معرفی کند.

حسن کیان افزود: این طرح که خود گام بزرگی در جهت بسط و توسعه عدالت اجتماعی است می تواند تحولی بنیادین در نظام مدیریت و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور ایجاد کند.

کیان همچنین به این موضوع اشاره کرد: در صورت حمایت از این طرح عظیم و ملی که می تواند مبنای شایسته سالاری در کشور باشد ظرف کمتر از 5 سال در همه زمینه ها با شناسایی استعدادها خواهیم توانست بهترین مشاوره های منابع انسانی را ارائه داده و این طرح، تحولی عمیق را در حوزه مدیریت منابع انسانی کشور که یکی از مهمترین ثروت های ملی و سازمانی محسوب می شود ایجاد کند.

به گفته این مدرس دانشگاه، در گام اول با همکاری موسسه خدمات پژوهشی مطالعه و خلاقیت؛ اپلیکیشنی (ساشا) طراحی شده است که به صورت رایگان تحت سیستم عامل اندروید و آی او اس از طریق کلیه اپ استورهای تلفن همراه قابل دسترس عموم بوده و افراد می توانند به راحتی با دانلود کردن آن بر روی گوشی همراه خود با پاسخ به چند پرسش زمینه استعدادی خود را مشخص کرده و کارنامه استعدادی شان را بلافاصله و به صورت آنلاین دریافت کنند.

همچنین کلیه اطلاعات استعداد آنان به سرورهای این دپارتمان در دانشگاه شریف منتقل شده و به زودی با آنها از دانشگاه تماس گرفته می شود و جهت تکمیل اطلاعات از آنها دعوت به عمل می آید.

کیان در پایان به این نکته اشاره می کند که کلیه این پروسه رایگان است و از طریق الکترونیکی و گوشی تلفن همراه انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها