پرسپولیس - ژوزه در وقت اضافه

پرسپولیس مواظب باشد، ژوزه استعفا نداد!

به محل اردوی تیمش رفت و آنجا هم از اتفاقات فیلمبرداری کرد تا بعدها سند داشته باشد که به او اجازه نداده اند کنار پرسپولیس باشد. به همین دلیل حالا با گذشت چند روز ایران را ترک کرده
کد خبر: ۵۳۵۰۷۹
پرسپولیس مواظب باشد، ژوزه استعفا نداد!

پرسپولیسی ها تلاش بسیاری دارند تا رفتن سرمربی پرتغالی شان را «استعفا» تلقی کنند و رویانیان هم در همین رابطه با موضعی حق به جانب به باشگاه خبرنگاران گفته است« ر جلسات متعددی که با ژوزه داشتیم بالاخره وی راضی به رفتن شد و  شاید در این راه تلاش زیادی کردیم که خوشبختانه جواب داد.وی ادامه داد:خروج مانوئل بی سر و صدا انجام شد و مذاکرات ما باعث شد تا این سر مربی بدون دریافت پولی با فسخ قرار داد ایران را ترک کند.»

 

این یک طرفه به قاضی رفتن و راضی برگشتن به پروین هم سرایت کرده و او هم با صخره پنداشتن سردار،می گوید« از طرف پرسپولیسی‌ها به دلیل نحوه جدایی ژوزه با پرسپولیس باید به محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تبریک ویژه‌ای بگویم.

 

علی‌رغم اینکه بار سنگینی بر روی دوش رویانیان به دلیل نتایج ضعیف پرسپولیس بود، اما او دندان روی جگر گذاشت تا حق پرسپولیس ضایع نشود و خداوکیلی به او خسته نباشید می‌گویم. وقتی این خبر را به من دادند که ژوزه استعفاء کرده باورم نمی‌شد و گفتم یعنی او استعفاء کرد و رفت و پولی هم نگرفت؟پس از اینکه این خبر را پیگیری کردم و متوجه شدم درست است واقعاً لذت بردم. در شرایطی که رویانیان هرگز برای این مربی پرتغالی کم نگذاشت. ‌رویانیان به بهترین شکل از ژوزه حمایت کرد اما متأسفانه سرمربی سابق پرسپولیس همه چیز را پول می‌دیدید و دوست نداشت با آرامش کار تمام شود. به نظرم این بنده خدا اینجا را با جای دیگر اشتباه گرفته بود و این‌بار به صخره سختی به نام رویانیان برخورد کرد و خودش از ایران رفت. نمی‌خواهم به این مربی بی‌احترامی کنم ولی وقتی خبر استعفای او را شنیدم بسیار خوشحال شدم. چون کار رویانیان در قبال ژوزه نمره 20 داشت. ژوزه معلوم نبود دنبال چه هدفی است و من از شما می‌پرسم اگر یک سرمربی نتیجه ضعیف بگیرد و از او راضی نباشند باید اینطور برخورد کند؟ تازه این بنده خدا حرفه‌ای هم بود اما در کل خبر خوشی را شنیدیم و من به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم.»

 

این اظهارات را کنار حرفهای شکری مشاور حقوقی پرسپولیس قرار بدهید تا متوجه شوید ماجرا به این سادگی ها هم نیست« آقای مانوئل امروز طی نامه‌ای به ما اعلام کردند که قراردادشان را می‌خواهند فسخ کنند و حتی هتل محل اقامتشان را به جای نامعلومی ترک کرده‌اند که ما پیگیر این هستیم که آیا ایشان از ایران رفته یا خیر؟!اما با توجه به اینکه ژوزه بندهای قرارداد خود با پرسپولیس را نقض کرده، از ایشان به فیفا شکایت خواهیم کرد تا طبق مستنداتی که داریم و با توجه به اینکه بارها مدیرعامل باشگاه و اینجانب اعلام کرده که ایشان همچنان سرمربی تیم است اما ایشان بدون هیچ اطلاعی به ما به جای نامعلومی رفته که شاید خارج از ایران باشد.»

 

مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به استعفا ژوزه آیا وی می تواند به فیفا شکایت کند، چون خودش با این استعفا کناره گیری خود را اعلام کرده، گفت:هر کسی می تواند برای خواسته اش شکایت کند، اما ژوزه با کوتاه ترین زمان ممکن و با کسب نتایج بد و بدون رضایت نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس محل اقامتش را ترک کرده است، بنابراین موضعش در این زمینه بسیار ضعیف است. احتمال دارد که مانوئل پیگیر پرونده خود در فیفا باشد، اما حق با ما است.

 

شکری به صراحت حرف از استعفا به میان نمی آورد و مشخص است که با احتیاط حرف زده است. او به مبانی حقوقی اشراف دارد و تعریف استعفا را بهتر از هرکسی می فهمد.

 

ژوزه وقتی قبل از بازی با ملوان به محل اردوی پرسپولیس رفت تا تیمش را تحویل بگیرد ، فکر امروز را کرده بود. او می دانست با سیاست کنونی رویانیان باید حالا حالا ها در ایران بلاتکلیف بماند و این اصلا" خوشایند وی نبود پس به محل اردوی تیمش رفت و آنجا هم از اتفاقات فیلمبرداری کرد تا بعدها سند داشته باشد که به او اجازه نداده اند کنار پرسپولیس باشد. به همین دلیل حالا با گذشت چند روز ایران را ترک کرده تا باستناد قوانین فیفا که برخلاف آیین نامه نقل و انتقالات ایران، اجازه فسخ یک جانبه قرارداد را می دهدبتواند جواز خروج خود را از این مخمصه بگیرد.

 

پرسپولیسی ها نباید تصور کنند بازی تمام شده .نه؛ این بازی به وقت اضافه رفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها