به داورانی که شبهه‌ای درباره‌شان هست، قضاوت داده نمی‌شود

کفاشیان: در مجمع استعفا خواهم داد

چه کسانی حق فوتبال ایران را می خورند؟

کفاشیان: می گویم اما به وقتش

رییس فدراسیون فوتبال گفت: در وقتش می گویم چه کسانی حق ما را در ایران می‌خورند و پول‌ها را جای دیگری خرج می‌کنند!
کد خبر: ۵۳۴۳۸۴
کفاشیان: می گویم اما به وقتشعلی کفاشیان در مراسم افتتاح مرکز آموزشی پرسپولیس گفت: خوشحالم که پرسپولیس این کارها را انجام می‌دهد. رویانیان الان مثل شخصی است که دردی را علاج می‌کند. در فوتبال ما بردها و باخت‌ها می‌گذرند و ما باید برای پیشرفت مانند سایر کشورهای پیشرفته با سرعت زیاد در حال حرکت هستند، به فکر زیرساخت‌ها باشیم و آنها را درست کنیم. من الان نگران این هستم که نکند ساختار پرسپولیس بعد از رویانیان از بین برود!
کفاشیان به کنایه گفت: در فوتبال ما درآمد هست، اما در ایران خیلی‌ها حق ما را می‌خورند که در وقت لازم درباره‌شان صحبت خواهم کرد. آنها از ما پول می‌گیرند و جای دیگر خرج می‌کنند. اگر زورمان بیشتر شد به آنها اعتراض خواهیم کرد.
وی افزود: نظام فوتبال ما باید قانونمند باشد، به طوری که باشگاه‌ها طبق آن حرکت کرده و صاحب درآمدزایی شوند. همین طور الان که پرسپولیس چنین مرکزی را افتتاح کرده ما به عنوان فدراسیون مرکز دیگری مشابه این را افتتاح نخواهیم کرد و صرفا از همین مرکز حمایت می‌کنیم. نیروهای فعال در باشگاه‌های دیگر هم باید به اینجا بیایند.
رییس فدراسیون درباره امتیازبندی فوتبال باشگاهی ایران در AFCکه منجر به کسب سهمیه 1+3 شد، گفت: ما با امتیاز 813 به این سهمیه رسیدیم. اگر امتیاز ایران از کشورهای چون قطر و عربستان کمتر شد، صرفا به خاطر نبود اسکوربورد و کافی نبودن نور برخی از ورزشگاه‌ها بود و گرنه فوتبال ایران توانایی ها و قابلیت‌های بالایی دارد.
وی ادامه داد: ما باید بدنه فوتبال را درست کنیم. امیدوارم اقدام‌هایی نظیر این ادامه دار باشد. دولت و مجلس باید از فوتبال حمایت کنند ، چون مردم این را می‌خواهند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها