فولاد در تهران ترمز استقلال را کشید

نوار چهار پیروزی های متوالی استقلال با شکست خانگی سه بر دو این تیم مقابل فولاد به بدترین شکل ممکن پاره شد تا اندک هواداران آبی پوشی که برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه آزادی رفته بودند مغموم از یک نتیجه غیر قابل انتظار به خانه برگردند.
کد خبر: ۵۳۴۲۹۹
فولاد در تهران ترمز استقلال را کشیدنوار چهار پیروزی های متوالی استقلال با شکست خانگی سه بر دو این تیم مقابل فولاد به بدترین شکل ممکن پاره شد تا اندک هواداران آبی پوشی که برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه آزادی رفته بودند مغموم از یک نتیجه غیر قابل انتظار به خانه برگردند.
حسین فرکی قبل از این بازی گفته بود تیمش به لحاظ فنی چیزی از استقلال صدرنشین کم ندارد. نتایج خوب آنها که در هفت بازی قبلی شان نباخته بودند هم گواه این ادعا بود. اما هیچ کدام  اینها باعث نشد تا خط دفاع استقلال با جدیتی بیشتر حرکت مهاجمان تند و تیزی فولاد را زیر نظر بگیرد.
آبی ها که در 15 بازی قبلی شان فقط 7 گل خورده بودند (کمتر از نیم گل در هر بازی)، دیروز در یک 90 دقیقه سه بار دروازه شان را باز شده دیدند. در این بازی پرگل و البته جذاب فولادی ها سه بار از میزبان خود پیش افتادند، اما استقلالی ها فقط دو بار موفق به جبران گل های خورده شدند.
گل اول فولاد را عبدالله کرمی در دقیقه 62 زد که این گل یک دقیقه بعد با ضربه جواد نکونام از روی نقطه پنالتی پاسخ داده شد. در دقیقه 72 این بار آرش افشین گل برتری فولاد را زد اما این بار هم در کمتر از دو دقیقه آبی ها با هنرنمایی آرش برهانی به گل تساوی رسیدند. البته این پایان کار نبود چراکه مهرداد جماعتی در دقیقه 87 از آشفتگی دفاع استقلال نهایت استفاده را برد و آخرین گل بازی را وارد دروازه دحمتی کرد.
با این نتیجه قهرمانی نیم فصل استقلال هم در هاله ای از ابهام قرار گرفت. آبی ها که حالا سپاهان را در یک امتیازی خود می بینند برای آنکه با صدرنشینی به تعطیلات بروند حتما باید داماش را در گیلان شکست بدهند چراکه در غیر اینصورت سپاهان با عبور از آلومینیوم هرمزگان صدر جدول را از این تیم پس خواهد گرفت. البته کار تیم کرانچار هم در بازی دوشنبه آینده آسان نخواهد بود چراکه آلومینیوم  پس از متوقف کردن تراکتورسازی در تبریز، از انگیزه بالایی برای امتیاز گرفتن از سپاهان در هرمزگان برخوردار است.
تیم فولاد هم با کسب این سه امتیاز با ارزش 26 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر تا رده سوم جدول بالا آمد.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها