محاکمه «عقرب سیاه» به پایان رسید

محاکمه متهم معروف به «عقرب سیاه» در دادگاه کیفری به پایان رسید. به گزارش فارس، محاکمه «عقرب سیاه»، جوانی که متهم است 30 زن و دختر جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است، بعدازظهر دیروز به پایان رسید.
کد خبر: ۳۸۵۱۲۳

در این جلسه، بعد از این‌که 8 نفر از شاکیان پرونده دوباره با اعلام شکایت از متهم، نحوه اقدامات متهم را بازگو کردند، متهم در جایگاه ایستاد و از خود دفاع کرد.

متهم به‌رغم اعترافات قبلی خود در آگاهی در مقابل قاضی حسینی، فقط اتهامات آدم‌ربایی و سرقت اموال شاکیان را پذیرفت و مدعی شد که آنها را مورد آزار و اذیت قرار نداده است.بعد از متهم، وکیل تسخیری وی نیز به دفاع از او پرداخت و در نهایت آخرین دفاعیات خود را بیان کرد.

قاضی ولی‌الله حسینی نیز ختم جلسه را اعلام و صدور حکم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موکول کرد.

حاشیه‌های دادگاه

در جلسه قبل که قرار بود هفته قبل برگزار شود ولی به علت استعفای وکیل متهم تجدید شد تنها 2 نفر از شاکیان حضور داشتند، اما در جلسه محاکمه امروز، حدود 8 نفر از شاکیان به دادگاه آمدند.

شاکیان پرونده که در دادگاه بودند، تا قبل از این‌که متهم وارد دادگاه شود، داخل دفتر شعبه حضور داشتند اما با شنیدن صدای زنجیر پابند متهم، بسرعت از دفتر خارج شدند.

متهم، قبل از شروع جلسه به همراه مأمورانی که وی را همراهی می‌کردند، پشت در دادگاه ایستاده بود، اما بعد از این‌که یکی از شاکیان قصد داشت به او حمله کند، با دستور مسوولان حفاظت، متهم به بخش حفاظت منتقل شد.

قبل از شروع جلسه محاکمه، تعدادی از شاکیان بریده روزنامه‌هایی که درباره متهم و حکم قبلی وی مبنی بر اعدام، اخباری را منتشر کرده بودند، در دادگاه پخش کردند که این برگه‌ها توسط مسوولان حفاظت جمع‌آوری شد.

تقریبا بیش از تعداد شاکیان این پرونده که در دادگاه حاضر شدند، اقوام و بستگان متهم بودند که پشت در دادگاه تجمع کرده بودند؛ این افراد صحبت‌های متضادی درباره متهم می‌کردند؛ یکی از آنها گفت حاضر بودیم بزرگان طایفه ما می‌مردند اما چنین ننگی ما را سرافکنده نمی‌کرد.

پس از دستور قاضی حسینی، متهم از بخش حفاظت خارج و به داخل دادگاه منتقل شد؛ بعد از متهم، شاکیان نیز قصد ورود به دادگاه را داشتند که ابتدا با حضور آنها مخالفت شد، اما دقایقی بعد، پس از این‌که توسط مأموران زن، مورد بازرسی بدنی قرار گرفتند، وارد دادگاه شدند.

تعدادی مأمور زن نیز همراه شاکیان وارد دادگاه شدند تا از هرگونه تنش و جنجال جلوگیری کنند؛ بطری آبی هم که همراه یکی از شاکیان بود از او گرفته شد.

به گفته فردی که همراه یکی از شاکیان به دادگاه آمده بود، این شاکی بعد از گذشت مدت زیادی از این حادثه، به‌خاطر ترس از ریختن آبرویش هنوز موضوع را به خانواده و حتی شوهرش نگفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها