در روز مراسم عقد

داماد ، متواری شد

مردی که در مراسم عقد ، عروس را با مهمان‌ها تنها گذاشته و متواری شده بود، در یکی از محله‌های کرج دستگیر شد.
کد خبر: ۲۳۰۶۹۶
به گزارش «جام‌جم» چندی قبل دختر جوانی به شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران مراجعه و از مردی به نام وحید شکایت کرد و به بازپرس رنگ‌آمیز گفت: در یکی از شرکت‌های خصوصی کار می‌کنم. چندی قبل با وحید که برای انجام معامله‌های کاری به آنجا مراجعه می‌کرد آشنا شدم و پس از مدتی به هم علاقه‌مند شدیم و تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم.

به این ترتیب، موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم و وحید هم به خواستگاری‌ام آمد و پس از توافق وی با خانواده‌ام، قرار شد پس از بازگشت از دفترخانه، مراسم جشن عقد را در منزل پدرم برگزار کنیم اما روز عقد وحید ناپدید شد و من و خانواده‌ام ماندیم با مهمان‌هایی که دعوت کرده بودیم.

وحید با مبالغی که از من دریافت کرده بود، به طرز مرموزی ناپدید شد و جستجوهایمان برای یافتن وی بی‌نتیجه ماند تا این‌که 2 روز بعد به منزلمان آمد.

شاکی اضافه کرد:به محض مشاهده وی،با او دعوا کردم و علت غیبت مرموزش را پرسیدم که ادعا کرد شناسنامه‌اش را گم کرده و پس از جستجوهای فراوان آن را در حالی پیدا کرده است که نوه خانواده روی صفحه اول آن جوهر پاشیده است بنابراین از من خواست اجازه دهم با مراجعه به اداره ثبت احوال، شناسنامه المثنی دریافت کند. با شنیدن این حرف‌ها، اعضای خانواده‌ام بیشتر به وی مشکوک شدند و شناسنامه را به زور از او گرفتند و متوجه شدند صفحه اول شناسنامه مخدوش نشده، بلکه روی صفحه دوم آن که نام یک زن و فرزند ثبت شده بود، جوهر پاشیده شده است.

به گفته شاکی، مرد خواستگار وقتی راز خود را برملا دیده از منزل آنها فرار کرده است.

پس از این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و به اداره آگاهی تهران ارسال شد و تحقیقات برای دستگیری داماد شیاد آغاز شد تا عاقبت 2 روز قبل با شناسایی مخفیگاه متهم در محله فردیس کرج، وی دستگیر شد.

اعتراف داماد فراری

متهم با انتقال به مرکز پلیس تهران، مورد بازجویی قرار گرفت و در اظهاراتش به پلیس گفت: به دنبال اختلاف با همسرم تصمیم به ازدواج دوم با مخدوش کردن شناسنامه را داشتم که متوجه شدند و من نیز متواری شدم.

بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها