قاتل فراری، تحت تعقیب پلیس آگاهی

متهم سابقه‌داری که در پی درگیری خیابانی در یکی از محله‌های شهرستان چالوس، جوانی را به قتل رسانده و متواری شده است، تحت تعقیب پلیس آگاهی چالوس قرار گرفت.
کد خبر: ۲۲۰۱۸۸
به گزارش خبرنگار ما ، در یکی از روزهای سال 84، مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان چالوس تماس گرفت و از درگیری خیابانی میان 2 مرد جوان خبر داد.

به دنبال این تماس، ماموران آگاهی شهرستان چالوس به محل حادثه رفتند و پی بردند که مردی به نام حسن به وسیله چاقو بشدت زخمی شده است. پس از این حادثه، مرد مجروح برای درمان به بیمارستان انتقال یافت، اما بر اثر شدت جراحات، روی تخت بیمارستان جان باخت.

با گزارش این اتفاق به مرکز پلیس، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و جستجو برای یافتن قاتل ادامه پیدا کرد تا این که کارآگاهان در ادامه تحقیق از شاهدان حادثه پی‌ بردند، مقتول  حسن  به دنبال درگیری خیابانی با یک متهم سابقه‌دار به نام شهریار به قتل رسیده است.

با فاش شدن هویت قاتل فراری، جستجو برای یافتن وی ادامه پیدا کرد، اما ماموران موفق به یافتن مخفیگاه وی نشدند تا این که روز گذشته بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان چالوس با دستور چاپ تصویر قاتل فراری به نام شهریار بدون پوشاندن چهره از مردم خواست چنانچه از مخفیگاه این قاتل فراری اطلاع‌ دارند با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یا با شماره 2222777 - 0191 اداره آگاهی شهرستان چالوس تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها