دستگیری عامل جنایت در ترمینال‌

مردی که به دنبال ارتباط پنهانی همسرش با مرد غریبه‌ای، مرد جوان را در محل کارش با ضربه‌های چاقو کشته و متواری شده بود، به همراه همسرش دستگیر شد.
کد خبر: ۱۹۰۶۵۳
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 45/18 روز 30 تیر امسال یکی از شهروندان تهرانی با کلانتری 109 ترمینال غرب تهران تماس گرفت و از قتل مردی 30 ساله به نام علیرضا که شاگرد راننده اتوبوس مسافربری بود، در حوالی ترمینال خبر داد.

به دنبال این تماس کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران به محل حادثه اعزام و با جسد علیرضا که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود، روبه‌رو شدند.

با گزارش موضوع به بازپرس هنرمند و دستور قضایی، جسد مقتول برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و تحقیق از شاهدان حادثه آغاز شد.

ردپای یک زن و مرد در قتل‌

کارآگاهان جنایی در تحقیق از شاهدان حادثه پی بردند مردی همراه همسر و فرزند خردسالش به محل کار مقتول رفته و در پی درگیری با علیرضا، او را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده و همراه همسر و فرزندش متواری شده است.

با اطلاعاتی که شاهدان در اختیار کارآگاهان قرار دادند، چهره‌نگاری رایانه‌ای از مرد جوان و همسرش صورت گرفت و جستجو برای یافتن آنها  آغاز شد تا این که در ادامه تحقیقات پلیسی معلوم شد علیرضا (مقتول)‌ از چندی پیش با زنی به نام مهدیه ارتباط پنهانی داشته است.

بنابراین، کارآگاهان که احتمال می‌دادند متهم به قتل شوهر مهدیه باشد، پاتوق‌های احتمالی این زن و شوهر را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند تا این که عصر روز دوم مرداد امسال، زن جوان (مهدیه)‌ را در منزلش در شادآباد تهران و شوهرش را در محل کارش در شهرک دانش شناسایی و دستگیر کردند.

با انتقال متهمان به مرکز پلیس، آنها  در بازجویی راز قتل علیرضا را فاش و مهدیه در اظهاراتش به پلیس گفت: 3 ماه پیش هنگام سفر به یکی از کشورهای عربی، با مقتول که شاگرد راننده اتوبوس بود، آشنا شدم. ابتدا ارتباطمان تلفنی بود تا این که کم کم ارتباطمان بیشتر شد و علیرضا از من خواست از شوهرم طلاق بگیرم و خودش هم همسرش را طلاق دهد تا با هم ازدواج کنیم.

شوهرم وقتی به راز پنهانی من پی برد، تصمیم به قتل علیرضا گرفت. بنابراین همراه هم به محل کار علیرضا رفتیم که آنها  با هم درگیر شدند و شوهرم، علیرضا را کشت.

به دنبال اظهارات زن جوان، شوهرش نیز در بازجویی به قتل علیرضا اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، مرد متهم به قتل و همسرش با قرار قانونی از سوی بازپرس هنرمند، رئیس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران روانه بازداشتگاه پلیس شدند . تحقیقات تکمیلی از آنها  ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها