مردی که به اتهام قتل همسرش از 3 سال پیش در زندان آلمان به سر می‌برد، بزودی با انتقال به ایران مجددا محاکمه می‌شود. بازپرس شهریاری، رئیس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به محاکمه مجدد این مرد همسرکش، روز گذشته به خبرنگار جام‌‌جم گفت: تابستان سال 84 زنی به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه و با ارائه دادخواستی از دامادش علی به اتهام قتل دخترش بیتا در کشور آلمان شکایت کرد و خواستار محاکمه وی در ایران شد.
کد خبر: ۱۸۵۲۳۶
 

پیگیری در دادسرای جنایی‌

به دنبال شکایت این زن، پرونده‌ای تشکیل و در ادامه تحقیقات قضایی  پلیسی معلوم شد که علی  متهم به قتل  پس از قتل همسرش بیتا از سوی پلیس آلمان دستگیر و پس از محاکمه روانه زندان شده و دوره محکومیتش را سپری می‌کند.

بازپرس شهریاری ادامه داد: به این ترتیب مکاتبات قضایی با پلیس آلمان برای استرداد این مرد قاتل جهت محاکمه در ایران صورت گرفت تا عاقبت چند روز قبل مسوولان قضایی آلمان طی نامه‌ای به دادسرای امور جنایی تهران، اعلام کردند که محکومیت متهم به قتل رو به پایان است و وی بزودی در اختیار مقامات قضایی ایران قرار می‌گیرد تا محاکمه شود.

بنا بر این گزارش، متهم بزودی به اداره 10 پلیس آگاهی تهران انتقال می‌یابد تا تحقیقات ویژه‌ای از وی برای فاش شدن راز مرگ همسرش فاش شود.  بازپرس شهریاری به خبرنگار ما گفت: دستور بررسی  و تحقیق درخصوص این حادثه به پلیس بین‌الملل صادر شده ا ست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها