مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: این استان با کمبود جایگاه پمپ بنزین مواجه است.
کد خبر: ۱۶۷۹۹۱

مهندس جلال‌الدین مراد در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که در حال حاضر در این استان 27 جایگاه پمپ بنزین وجود دارد که جوابگوی نیاز مردم استان نیست، افزود: خراسان شمالی در مسیر تردد مسافران مشهد و استان‌های شمالی کشور واقع شده و این تعداد جایگاه پمپ بنزین برای استان کم است.

وی گفت: بعلت این کمبود، جایگاه‌ها بویژه در داخل شهر با ترافیک و صف طولانی خودروها مواجه هستند که همین صفوف طولانی خود از عوامل خطرساز به شمار می‌رود.

مراد در ادامه بیان کرد: با توجه به ترافیک خراسان شمالی به سمت استان گلستان احداث دو باب جایگاه در این مسیر ضروری بوده که عملیات ساخت آنها در سال جاری به اتمام می‌رسد.

مراد گفت: یک جایگاه نیز در مسیر شهرستانهای بجنورد تا شیروان و یک جایگاه از شیروان به فاروج احداث شده که تا اردیبهشت‌ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین احداث دو جایگاه پمپ بنزین در سه راهی دشت و سه راهی گرمه - جاجرم شهرستان جاجرم در دستور کار است که تلاش می‌شود تا در سال 88 به بهره‌برداری برسد.

این مقام مسؤول گفت: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها مجموع جایگاه‌های پمپ بنزین خراسان شمالی به 33 جایگاه خواهد رسید و از حجم ترافیک جایگاههای فعلی کاسته خواهد شد.
وی افزود: احداث جایگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شود و برای سرمایه‌گذاری بیشتر سرمایه‌گذاران مجوز امتیازاتی مثل ساخت مجتمع رفاهی، فروشگاه عرضه محصولات خوراکی و غیره نیز داده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها