ارتش گربه ها برای مبارزه با 500 هزار موش تشکیل می شود

جام جم آنلاین: یکی از شهر های مکزیک برای تشکیل یک ارتش کامل از گربه های توانمند برای مبارزه با لشگری از موشها که در حال فتح شهر هستند اگهی داده است.
کد خبر: ۴۹۱۶۸

در این آگهی که در رسانه های محلی شهر آتاسکادروس منتشر شده است از مردم خواسته شده تا گربه های خود را برای الحاق به این ارتش آماده کنند.
در این آگهی که از سوی مقامات این شهر در روزنامه ها منتشر شده از مردم خواسته شده تا حداقل 700 گربه را برای این منظور آماده کنند. این گربه ها قرار است به جنگ بالغ بر 500 هزار موش بروند.
سخنگوی شهردار آتاسکادروس گفت مأموران شهرداری پیش از این به شدت با موشها مبارزه کرده اند اما استفاده از سم و انواع تله های موش برای جلوگیری از رشد این حیوان موذی کافی نبوده است و آنها گمان می کنند بهترین راه مبارزه و ریشه کنی موشها استفاده از انبوه زیادی از گربه ها است.
در عین حال امیلیا دی لئون ، رئیس انجمن حمایت از حیوانات مکزیک گفت از شنیدن این خبر مبنی بر تشکیل ارتش گربه ها نگران شده است.
وی گفت نباید به این شیوه عمل کرد زیرا تجمع گربه ها در کنار یکدیگر ممکن است سبب از بین رفتن آفت موش ها شود اما به زودی آفت گربه ها را پدید می آورد.

ارائه 500 بازی جدید در نمایشگاه بازیهای کامپیوتری توکیو
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها