سلاح های مرگبار متهمان لویزان از زیرخاک بیرون آمد

با پیگیری پرونده عاملان جنایت بوستان جنگلی لویزان ، 2قبضه سلاح جنگی متهمان کشف شد و این مجرمان به قتل جوان 25ساله در این محل اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۶۰۰۶

به گزارش خبرنگار ما، درپی گزارش یک زن به ماموران آگاهی تهران مبنی بر این که سارقان مسلح بوستان لویزان در یک خانه مسکونی در شهرک ولی عصر پنهان شده اند، سرهنگ سیدجواد کشفی ، معاون عملیات اداره آگاهی تهران یک تیم ویژه از افسران آگاهی را مسوول پیگیری این پرونده کرد و با هدایت های معاون آگاهی ، ماموران موفق شدند 13عضو از این باند را به همراه یک قبضه سلاح کمری و مقادیری پول و موادمخدر دستگیر کنند و به آگاهی انتقال دهند.

با بررسی و تحقیق از متهمان توسط قاضی شعبه 1602جنایی تهران ، آنها اعتراف کردند که چند روز پیش در بوستان جنگلی لویزان به سوی یک زوج جوان حمله ور شده و آرین میرزایی (افسر وظیفه ) را که با نامزدش در این محل حضور داشتند، مورد حمله قرار داده و او را به قتل رسانده اند.

کشف 2قبضه سلاح

با اعترافات بعدی متهمان ، 2قبضه سلاح جنگی دیگر از آنها کشف شد و قاضی جنایی تهران برای 4نفر از این متهمان و از جمله سرکرده این باند به نام حاتم قرار بازداشت موقت صادر کرد و بقیه متهمان ، به اتهام خرید و فروش موادمخدر و سرقتهای مقرون به آزار، تحویل دادگاه انقلاب شدند.

قدردانی رئیس کل دادگستری استان تهران

با دستگیری این متهمان ، حجت الاسلام علیزاده ، رئیس کل دادگستری استان تهران در گفتگو با خبرنگار ما، با تقدیر از سرهنگ کشفی ، معاون عملیات آگاهی تهران و ماموران انتظامی ، درخصوص دستگیری این متهمان عنوان کرد: مسوولان قضایی با این مجرمان بشدت برخورد خواهند کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها