ازکار انداختن «به روزرسانی » ویندوز مدیا

معمولا ویندوز مدیای مایکروسافت هر از چند گاهی می خواهد به سرور اصلی وصل شود تا خود را با نسخه جدید مطابقت داده و خود را به اصطلاح به روز کند. این به روزرسانی در بعضی مواقع که کاربر به اینترنت وصل می شود باعث کند شدن سیستم می شود.
کد خبر: ۱۵۶۶۴
اما با یک دستکاری کوچک در رجیستری ویندوز می توانید عمل به روزرسانی خودکار را از کار بیندازید. برای این کار ابتدا باید رجیستری را با تایپ کلمه Regedit در منوی RUN روی استارت رایانه بالا بیاورید. و سپس وارد رجیستری شوید. کاربرانی که ویندوز مدیای نسخه 7و 1/7 و 8را دارند باید مسیر زیر را طی کنند: ابتدا کندوی بزرگ HKEY - local - machine را باز کرده و داخل شاخه sotware شوید و بعد زیر شاخه policies را باز کرده و سپس زیر شاخه microsoft را بیابید. با کلیک روی آن ، زیر شاخه بعدی یعنی windowsmediaplayer باز می شود. حالا داخل آن ، سمت راست موس را زده و New و بعد DWORD را انتخاب کنید. حالا یک پوشه بنام D( DisableAutoUpdateو Aو Uبا حروف درشت تایپ شود) بسازید و ارزش آن را از صفر به یک تغییر داده و okکنید.
HKEY-LOCAL-MACHINE\SOFTWARE\POLICIES\MICROSFTWINDOWSMEDIAPALYER
اما اگر ویندوز مدیای شما نسخه 4/6است باید مسیر زیر را طی کرده و تغییرات زیر را انجام دهید: ابتدا کندوی بزرگ HKEY-LOCAL-MACHINE را باز کرده و شاخه softwore را بیابید. با کلیک روی آن زیر شاخه microsoft راخواهید دید که با زدن روی آن نیز زیر شاخه بعدی یعنی mediaplayer باز می شود. حالا داخل صفحه سمت راست موس را زده و NEW و بعد string را انتخاب کنید. شما پوشه ای جدید به ارزش stringدارید که نام آن را E ( EnableAutoupgrade، A و U با حروف بزرگ تایپ شود) بگذارید. حالا پوشه را بازکرده و کلمه No را داخل آن تایپ کرده و ok کنید. سیستم را یک بار خاموش و روشن کنید تا تعییرات مورد تایید ماشین قرار گیرد.
HKEY-local-machine\software\microsoft\mediaplayer
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها