مطالبات «پرو پئیچ» بازیکن پیشین و کروات تیم فوتبال استقلال در نهایت از سوی فیفا پرداخت شد تا این پرونده پیچیده و سنگین آبی‌ها بسته شود.
کد خبر: ۱۲۴۰۷۱۰
فیفا بالاخره طلب بازیکن پیشین استقلال را پرداخت کرد!

به گزارش جام جم آنلاین ، مهر نوشت: بحران بزرگی که تابستان و پاییز امسال گریبان باشگاه استقلال را گرفته بود، درخواست پرو پئیچ بازیکن پیشین این باشگاه برای دریافت مطالباتش بود. فیفا و دادگاه عالی ورزش بعد از بررسی این پرونده پیچیده پس از چند سال در نهایت باشگاه استقلال را به پرداخت ۴۳۰ هزار دلار محکوم کردند.

این اتفاق تابستان امسال و همزمان با تلاش استقلال برای گرفتن مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا به دردسر بزرگی برای آبی ها تبدیل شد بخصوص اینکه پرداخت این مبلغ از عهده باشگاه خارج بود. با رایزنی مسئولان استقلال با فیفا، مقرر شد از محل درآمد استقلال در فیفا، پول پرو پئیچ پرداخت شود.

با این حال به خاطر تحریم های بانکی و مشکلات پرداختی، انتقال پول از فیفا به حساب پرو پئیچ هم مدتی طول کشید و مدیربرنامه این بازیکن بارها نسبت به این روند اعتراض داشت.

در نهایت امروز «ژلکو کپین» مدیربرنامه پرو پئیچ با ارسال ایمیلی به خبرنگار مهر، خبر از پرداخت پول فیفا به این بازیکن داد. کپین نوشت: پرونده پرو پیچ و استقلال سرانجام به پایان رسید. فیفا به جای استقلال پول را پرداخت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها