دکوراسیون خانه های کلاسیک

امروزه بیشتر مردم برای طراحی خانه های خود به سمت سبک های مدرن پیش می روند اما هنوز هم افرادی هستند که طرفدار سبک های کلاسیک بوده و اشرافیت را برای خانه هایشان می پسندند.
کد خبر: ۱۲۲۰۵۵۸
دکوراسیون خانه های کلاسیک

سبک های کلاسیک زیبایی خاص و منحصر به فردی دارند،به همین دلیل هم میتوان امروزه یکی از بی نظیر ترین سبک های چیدمان را سبک کلاسیک و اشرافی دانست.خانه هایی با دکور اشرافی را میتوان خانه هایی با متریال قوی و با کیفیت دانست چرا که از خصوصیات این سبک استفاده از بهترین چوب ها و متریال ها است.

دکور کردن خانه در این نوع سبک کار راحتی است اما نکاتی هم وجود دارد که در ادامه با 20 دکور به برسی این نکات میپردازیم:

دکوراسیون در اتاق پذیرایی:

برای طراحی دکوراسیون در این نوع سبک میتوان از مجسمه های زیبا از جنس سنگ یا گچ و یا تابلوهای نقاشی و یا حتی تابلو فرش ها استفاده کرد و همچنین میتوانید از اباژورهای دکوراتیو کمک بگیرید که میتوانند از جنس برنز یا نقره باشند.

همچنین از دیگر وسایلی که به دکوراسیون سنتی و یا کلاسیک شما کمک کرده و باعث زیبایی آنها میشوند فرش ها هستند،که هرچه نقش ریز تری داشته باشند بهتر است.

مبلمان استیل:

در ابتدا میتوان گفت مبل های کلاسیک و استیل از دسته مبل هایی هستند که از چوب ساخته شده و از ویژگی های بارزشان میتوان به طرح های متنوع در دسته و پایه ها و یا کنده کاری های ظریفشان بر روی چوب اشاره کرد و میتوان گفت که این نوع، چون از چوب بیشتری نسبت به بقیه مدل ها ساخته شده قطعا وزن بیشتری هم دارد.

اما مبلمان استیل و کلاسیک به دلیل شباهت های زیاد اصولا اشتباه گرفته میشوند و گاه برای خریداران این سوال پیش می اید که این دو چه فرقی با هم دارند؟

از تفاوت های مبل کلاسیک با استیل میتوان به این نکته اشاره کرد که در طراحی مبلمان کلاسیک از قواعد سنتی بیشتری الهام گرفته میشود.

همچنین کنده کاری ها و ظریف کاری ها در این مدل کمتر از مدل استیل می باشد.

مدل های کلاسیک اصولا چوب کمتری نسبت به مبل استیل دارند و در نتیجه وزن کمتری هم خواهند داشت. و خوب قیمت کمتری هم نسبت به مدل استیل دارند.

یکی دیگر از تفاوت ها بین مبلمان کلاسیک و استیل تفاوت در تعداد انهاست.

اصولا در مبل های کلاسیک ،تعداد به صورت هفت نفره(کاناپه سه نفره و دو نفره و دو مبل تک نفره)بوده اما در مبل های استیل این تعداد به نه میرسد(کاناپه سه نفره و چهار مبل تک نفره و دو صندلی میزبان).

پس درهنگام خرید این نوع مبلمان به ابعاد و اندازه خانه خود توجه کرده و سپس خریدخود را انجام دهید همچنین شما میتوانید از فروشگاه های اینترنتی مانند 20دکور خرید مبلمان خود را انجام دهید.در ضمن شما میتوانید با تماس با دفتر 20 دکور از مشاوره رایگان در امر دکوراسیون خانه خود بهره ببرید.

سرویس خواب :

اصولا سویس های خواب تنها یک تخت نیستند بلکه متشکل از اینه ،پا تختی،کمد،میز توالت(میز ارایش) و صندلیو پاف هستند.اما میتوان هر یک از این هارا موقع خرید سفارش و یا اصلا سفارش نداد.برای خرید حتما دقت داشته باشید که سازنده از مواد و متریال های مرغوب استفاده کرده باشد.برای مثال از چوب مرغوب استفاده شده باشد تا در هنگام استفاده مقاومت کافی را داشته و دیرتر نیاز به مرمت پیدا کند.مورد دیگر ضمانت نامه کالاست که خود میتواند گواهی بر کیفیت محصول باشد البته گاهی اوقات سرویس های خواب فاقد ضمانت نامه میباشند،اما این را نباید مبنی بر بی کیفیتی کالا دانست و همچنین شما میتوانید از فروشگاه های اینترنتی مانند 20 دکور سرویس خواب خود را خریداری کنید که ضمانت نامه کالا و همچنین ضمانت نامه تعویض دارند.

میز تلویزیون :

میز تلویزیون یکی از ملزومات اصلی هر خانه میباشد که میتواند تاثیر به سزایی در دکوراسیون هر خانه داشته باشد.

بعضی از افراد به دنبال میزهای کلاسیک و خیلی ها هم به دنبال میز های مدرن اند .

میز های تلویزیون اصولا بهترین نقطه کانونی را برای شما به وجود می اورند.

در انتخاب میزهای کلاسیک بهتر است اول از همه رنگ های خانه خود و دکوراسین منزل خود را بشناسیم تا ناهماهنگی ایجاد نشود.

همچنین بهتر است ابتدا محل قرارگیری میز خود را انتخاب کرده و سپس خرید کنیم.

در ضمن میتوان با استفاده از سایت های دکوراسیون و فروش محصولات دکوری مانند 20 دکور با انواع مدل و قیمت ها اشنا و سپس به خرید بپردازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها