چقدر با کرکره برقی و انواع آن آشنا هستید؟

درب های کرکره ای یا کرکره برقی برای پارکینگ و درب فروشگاه ها استفاده می شوند.
کد خبر: ۱۱۷۶۷۸۲
چقدر با کرکره برقی و انواع آن آشنا هستید؟

این درب ها از نظر جنس تیغه (ورقه های آلومنیومی)، وزن تیغه، رنگ، و برچسب روی تیغه ها (برای شناخت کیفیت تیغه) و موتور کرکره ها، به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در این مقاله سعی می کنیم بیشتر شما را با کرکره برقی و موارد مصرف آن آشنا کنیم.

درب کرکره برقی

بیشتر صاحبان کسب و کار های محلی امنیت مغازه اولویت آنهاست و آنها همواره به دنبال ارتقا سیستم امنیت فروشگاه خود می باشند. آنها همواره تلاش می کنند با استفاده از انواع روش های ممکن امنیت مغازه خود را تضمین کنند . یکی از این روش ها استفاده از کرکره برقی می باشد . این کرکره ها علاوه بر افزایش امنیت محل کسب و کار شما، به علت برقی بودن کارایی راحتی دارند و تنها با فشار دادن یک دکمه ،کرکره باز یا بسته می شود.باید دقت کرد که این امنیت کرکره برقی متناسب با نوع تیغه ها و جنس آنها می باشد. درنتیجه باید در انتخاب و خرید کرکره برقی وسواس به خرج داد و نمی توان به برخی از برندها صرفا به خاطر ارزان تر بودن اعتماد کرد. از طرف دیگر گران بودن نیز علت با کیفیت بودن محصول نیست . پس حتما باید از یک مرکز خدمات با تجربه و متخصص برای خرید کرکره برقی اقدام کرد.



انواع کرکره برقی

علاوه بر جنس تیغه ها موتور درب کرکره برقی نیز حائز اهمیت است . عنوان بهترین برای این موتورها کاملا اشتباه است زیرا موتور درب اتوماتیک باید براساس ابعاد آن انتخاب شود. یکی دیگر از موارد انتخاب موتور کرکره برقی میزان کارکرد است که در شرایط مختلف متفاوت می باشد . به عنوان مثال مغازه ای که در روز فقط یک بار درب آن باز و بسته می شود نیاز به موتوری با کارکرد بالا ندارد ولی موتور درب اتوماتیک یک پارکینگ باید توان حجم بالای کارکرد را داشته باشد . پس بهترین راه مشاوره با کارشناسان این حوزه می باشد.



نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه داشت . شاید نصب کرکره برقی به نظر ساده و پیش پا افتاده بیاید اما اگر این کار توسط یک فرد غیر متخصص انجام شود عملکرد مناسبی نخواهد داشت . حتی ممکن است به موتور کرکره برقی نیز آسیب وارد شود. بازهم پیشنهاد می شود برای نصب کرکره برقی از افراد متخصص این حوزه کمک گرفته شود تا هزینه ها و زمان اجرا کاهش یابد.
کرکره برقی یکی از ابزارهای زندگی امروزه است که هم امنیت را افزایش داده و هم آسایش را فراهم می آورد . برای انتخاب کرکره مناسب پیشنهاد میکنیم با مشاوران کهربادر تماس بگیرید . شرکت کرکره برقی کهربادر اقدام به طراحی سایت نموده است و شما می توانید اطلاعات تماس را در وب سایت این شرکت مشاهده نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها