حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام الله نور کریمی تبار را به‌عنوان نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر ایلام منصوب کردند.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۱۹
حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ الله نور کریمی تبار دامت‌افاضاته

در پی استعفای جناب حجت الاسلام آقای لطفی دامت توفیقاته از امامت جمعه‌ ایلام، با قدردانی و تشکر از خدمات چندین ساله‌ ایشان، جنابعالی را که از میان مردم مؤمن و وفادار آن استان برخاسته و مدت ها به خدمت در آن سامان اشتغال داشته و بحمدالله از صلاحیت لازم برخوردار می باشید، به امامت جمعه و نمایندگی خود منصوب می کنم.

مردم عزیز آن استان مرزی، دوران های دشواری را در سالهای دفاع مقدس و پس از آن گذرانیده و با همه‌ مشکلات، وفاداری خود به نظام اسلامی را حقاً به اثبات رسانیده‌اند. اکنون جنابعالی در میان این مردم بزرگوار و فداکار به قبول وظیفه‌ی سنگینی مفتخر گشته‌اید.

انتظار می رود با همه‌ توان در خدمتگزاری به آنان کوشیده و با تقویت مجموعه‌های دلسوز و انقلابی به مجاهدات فکری و عملی در زمینه‌های گوناگون مدد رسانید.

ارتباط نزدیک و صمیمی با جوانان و سلوک مردمی با همگان و بهره‌گیری از نخبگان و دانشگاهیان را توصیه می کنم و مزید توفیقات الهی را برای جنابعالی مسألت می نمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۷ مهرماه ۱۳۹۷

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها