مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی ملایر از بروز حریق در بازار ملایر خبر داد و گفت: دیروز طی تماس تلفنی که توسط یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی صورت گرفت، مأموران برای اطفای حریق به مکان مورد نظر اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۹۹
کابل فشار قوی حادثه آفرید

به گزارش جام جم آنلاین، وحید جوادی در گفتگو با ایسنا افزود: در پی بروز آتش‌ سوزی در بازار ملایر، یک دستگاه خودروی سنگین همراه آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل اعزام و به محض رسیدن مشاهده شد که سر درب یکی از مغازه‌ها درحال ایجاد جرقه است.

وی اظهارکرد: با توجه به آن‌که احتمال به وجود آمدن آتش و شعله و سرایت آن به دیگر مغازه ها بود بنابراین ابتدا آتش نشانان با استفاده از کپسول مورد نظر و اقدام سریع، مانع از این اتفاق شدند.

جوادی افزود: از آنجا که باید کابل فشار قوی توسط نیروهای اداره برق قطع می‌شد سریعاً با واحد اتفاقات برق تماس حاصل شد و پیش از رسیدن نیروهای اداره برق، توسط نیروهای آتش نشانی حریق مورد نظر اطفا شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی ملایر خاطرنشان کرد: در این میان هیچ مغازه‌ای مورد حریق قرار نگرفت و فقط مقداری از اجناس لباس فروشی و مقداری طلا در طلا فروشی که در مجاورت اتصال برق بودند به‌علت پایش محتویات داخل کپسولی که همسایگان استفاده کرده بودند، کثیف شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها