سلطان احمدی آخرین جزئیات خوانندگی «جناب خان» برای جام جهانی 2018 را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۲۰
خوانندگی «جناب خان» برای جام جهانی

به گزارش جام جم آنلاین، امیرسلطان احمدی، صداپیشه و بازیگر مجموعه های تلویزیونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص همکاری جدید خود با «خندوانه» و همراهی تیم ملی ایران برای جام جهانی گفت: ما از نماهنگ فوتبالی که در سالهای گذشته اجرا کردیم بیشتر از نماهنگ والیبال راضی بودیم .

وی با بیان اینکه اقبال خوب مردم به فوتبال موجب شد تا بازخورد ها از قطعه فوتبالی بیشتر و بهتر شود، افزود:نماهنگ قبلی موزیک جنوبی داشت و هنوز جناب خان به مردم معرفی نشده بود و محمد بحرانی خودش اجرا می کرد.

سلطان احمدی در ادامه با اشاره به روند تولید نماهنگ جدید «خندوانه» برای جام جهانی 2018 بیان کرد: ساخت موزیک این نماهنگ را تا امروز انجام داده ایم و کیوان کیارس آهنگسازی آن را انجام داده است.

وی با بیان اینکه ترانه سرایی آن با خودم بود، ادامه داد:و محمد بحرانی با صدای جناب خان و صدای خودش اجرا کرده است و من هم در کنار آنها بودم.

سلطان احمدی گفت:محسن شریفیان سرپرست گروه لیان برای بخش موسیقی بندری افتخار داد و به کمک ما آمد.

وی درخصوص همراهی تیم ملی در جام جهانی از سفر خود و جناب خان به روسیه جام جهانی 2018 خبر داد و گفت: حضور جناب خان در روسیه همانطور که قبلا هم اعلام شده بود هنوز در هاله ای از ابهام است و چون محمد بحرانی به شدت این روزها درگیر فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «گلشیفته» است، تصمیم های قطعی گرفته نشده است.

صداپیشه و بازیگر مجموعه های تلویزیونی با بیان اینکه سفر به روسیه مقدمات و امکاناتی نیاز دارد که ما باید در آنجا بتوانیم برنامه تولید کنیم،ادامه داد: مهدی تاج از فدراسیون فوتبال استقبال خوبی از این موضوع کرده اما باید برنامه های پیش روی ضبط «خندوانه» را ببینیم که آیا به تولید آن می رسیم، یا نه!

سلطان احمدی در پایان پیرامون پخش این نماهنگ از شبکه های سیما اظهار کرد: تهیه کننده این اثر «خندوانه» است و باید در همین برنامه پخش شود و پس از آن باید تصمیم دیگر شبکه ها و مدیران را ارزیابی کنیم.

لازم به ذکر است؛ پیش از این محمد بحرانی در دیداری که با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشت تصمیم گرفته بودند تا نماهنگی را برای حمایت از تیم ملی ایران برای جام جهانی2018 آماده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها