شمار تلفات انفجار در کابل پایتخت افغانستان به ۲۵ کشته از جمله سه خبرنگار افزایش یافت؛ در این انفجار ۲۵ نفر نیز زخمی شدند.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۳۷
۲۵ کشته و زخمی بر اثر وقوع دو انفجار در کابل

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، شاهدان از شنیده شدن صدای انفجار در کابل پایتخت افغانستان خبر دادند اما هیچ اطلاعاتی از تلفات یا خسارت احتمالی در درست نیست.

شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش گزارش داد: شمار تلفات انفجار در کابل پایتخت افغانستان به بیست و پنج کشته از جمله سه خبرنگار افزایش یافت. در این انفجار بیست و پنج نفر هم زخمی شدند.

این انفجار پس از انفجار هفته گذشته به یک حوزه ثبت نام رای دهندگان در کابل که 60 کشته بر جای گذاشت روی داده است.

خبرگزاری فرانسه نیز از کابل گزارش داد؛ در دو انفجار کابل دست کم 14 تن کشته شدند.

داعش مسئولیت انفجارهای انتحاری کابل را برعهده گرفت

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: گروه (وهابی صهیونیستی) داعش مسئولیت دو انفجار انتحاری را در کابل پایتخت افغانستان برعهده گرفت.

انفجار انتحاری نخست که در منطقه «شش درک» و نزدیک سفارت آمریکا روی داده بود 4 شهید و 5 زخمی برجا گذاشته بود.

انفجار دوم در کابل میان خبرنگاران و تیم های امداد صورت گرفت.

دانش سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفت: ساعت 8:30 صبح امروز یک حمله کننده انتحاری موتورسوار در منطقه «شش درک» کابل مواد انفجاری همراه خود را منفجر کرد.

عکاس خبرگزاری فرانسه در انفجار کابل کشته شد

«شاه مارای» (Shah Marai) عکاس خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه در انفجار انتحاری در پایتخت افغانستان که گروهی از روزنامه نگاران را هدف قرار داد، کشته شد.

خبرگزاری فرانسه کشته شدن وی را تایید کرد.

پلیس افغانستان اعلام کرد بعد از اولین انفجار بلافاصله پس از چند دقیقه انفجار دیگری توسط یک عامل انتحاری موتورسیکلت سوار صورت گرفت که دست کم چهار نفر در آن کشته شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها