در جلسه مشترک مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری تهران بر تشکیل کارگروه گردشگری تاکید شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۶۷
کارگروه گردشگری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشکیل می شود

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه که با حضور دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و محمد یزدانی رییس هیأت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری تهران و الهام خادم حسینی ، حمیده بنیادی ، رضا رحیمیان پور و مسعود سلمانزاده دیگر اعضای انجمن صنفی راهنمایان گردشگری تهران در محل موزه تشکیل شد ؛ پس از ارائه نقطه نظرات کارشناسی توسط اعضای انجمن صنفی راهنمایان گردشگری مقرر شد دوره های آموزشی راهنمایان گردشگری در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشکیل شود.

دکتر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن تاکید بر قرار گرفتن نام موزه در لیست بازدید تورهای گردشگری داخلی و خارجی اظهار داشت: بایستی با تقویت جاذبه های موزه ،زمینه حضور بیشتر گردشگران خارجی و داخلی را فراهم نمود.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: مهندسی تالارها به لحاظ زمان بازدید و تعریف سناریوهای مختلف محتوایی برای گروه های مختلف بازدید کننده می تواند باعث جذابیت و تمایل تور گردانان برای حضور در موزه باشد.

دکتر جعفری در ادامه گفت: فضای مشجر و زیبای پیرامون تالارها ، آبنمایش دریاچه هورالعظیم،زیبایی بصری همراه با غنای محتوایی تالارها و امکانات بسیار خوب از قبیل سالن های همایش و جلسات و گالری ها نیازمند معرفی می باشد که در این راستا کارگروه رسانه با حضور صاحبنظران حوزه تبلیغات و رسانه ها تشکیل شده است.

شایان ذکر است : همزمان با جلسه مذکور جمعی از راهنمایان گردشگری از تالار های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها