دبیر شورای‌ نگهبان خواستار روشنگری و تبیین شرایط داوطلبان ریاست جمهوری برای مردم از سوی رسانه‌ها شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۹۵
آیت‌الله جنتی: رسانه‌ها درباره شرایط داوطلبان روشنگری کنند

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه امروز چهارشنبه 23 فروردین اعضای شورای نگهبان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب به‌ویژه میلاد با سعادت امیر مومنان علی(ع) گفت: حضور پرشور جوانان در مراسم اعتکاف آن‌قدر جدی است که بسیاری از علاقه‌مندان به زحمت جا برای اعتکاف پیدا می‌کنند و این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: در روز اول ثبت‌نام 126 نفر به عنوان داوطلب ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند در حالی‌که اغلب این افراد شرایط لازم را دارا نیستند.

آیت‌الله جنتی افزود: حضور افرادی که حتی سواد اندکی دارند و کمترین شرایط را برای پذیرش هر مسئولیتی دارند به عنوان داوطلب ریاست جمهوری تنها موجب زحمت نهادهای اجرائی و انقلابی می‌شود.

وی از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی خواست درخصوص شرایط داوطلبان ریاست جمهوری روشنگری، رویه کار بررسی صلاحیت‌ها را برای جامعه تبیین و شبهه‌های احتمالی را برای مردم رفع کنند.

آیت‌الله جنتی در ادامه با اشاره به تلاش مجدد دشمنان برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران گفت: امیدوارم رسانه‌ها تحرکات دشمن را هم برای مردم تشریح کنند.

دبیر شورای نگهبان همچنین با ابراز تأسف از شدت گرفتن بی‌اخلاقی و اهانت به افراد و نهادهای مختلف در فضای مجازی، ابراز امیدواری کرد مسئولان امر برای بهبود فضای مجازی تدابیر مناسبی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها