در پی وقوع یک فقره تنبیه بدنی دانش آموز کرمانی در چند روز گذشته، با دستور وزیر آموزش وپرروش، معلم متخلف کرمانی آماده به خدمت شد و پرونده آن به هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری جهت بررسی ارجاع شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۵۵
معلم متخلف کرمانی آماده به خدمت شد / ارجاع پرونده به هیات رسیدگی به تخلفات

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، در خصوص ارتکاب تخلف تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان استان کرمان و با پیگیری های به عمل آمده و نظر به آثار سوء اجتماعی و اداری ناشی از عمل معلم و به لحاظ تضرر معنوی و آسیب به سرمایه اجتماعی جامعه فرهیخته فرهنگیان و نظام تعلیم و تربیت، در راستای اعمال ماده 13 قانون رسیدگی به تخلفات اداری، با دستور دکتر دانش آشتیانی وزیر آموزش وپرورش معلم موردنظر آماده به خدمت شد.

براین اساس، پرونده اتهامی معلم موردنظر جهت بررسی و صدور حکم در هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری آموزش وپرورش تحت رسیدگی می باشد و به محض اتمام مراحل قانونی و صدور رای نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است؛ از آنجایی که تنبیه بدنی آثار سوئی در بر دارد و از آسیب هایی است که بهداشت روانی دانش آموز را در فرایند یاددهی یادگیری دچار اخلال می کند؛ بنابراین هرگونه تنبیه بدنی براساس قوانین و مقررات نظام آموزش وپرورش ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
میشه بگین آماده به خدمت یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی بره خدمت سربازی!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوبه والا
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
امیدوارم محل سربازیش دوباره تو اموزش و پرورش نباشه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
قساوت و بی رحمی تا چه حد؟ این معلم را باید با روش خودش تنبیه كنند تا عبرت سایرین گردد. چرا باید مسئولین آموزش از وجود چنین ... در محیط آموزشی و تربیتی بی خبر باشند؟ واقعاً متاسفم !
lk
Australia
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
وای چقدر تنبیه وحشتناكی ! مو به تنم سیخ شد
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
سلام
خبر خیلی نامفهوم بود،منظور كدوم مورد تنبیه كرمان بود ؟؟عنبر آباد یا رودبار جنوب؟؟آماده به خدمت شد دقیقا یعنی چی؟؟

نیازمندی ها