دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تشکیل پرونده ویژه قضایی برای معلمی که به تنبیه دانش‌آموز در یکی از مدارس شهرستان رودبار جنوب اقدام کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۱۴
تشکیل پرونده ویژه قضایی برای معلم متخلف رودبار جنوب

به گزارش جام جم آنلاین، دادخدا سالاری امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه دستگاه قضایی با هرگونه عوامل ناامنی در جامعه برخورد می‌کند، اظهار داشت: دادستانی به عنوان مدعی‌العموم به پرونده معلم متخلف ورود کرده و به طور ویژه و در اسرع وقت آن را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تاکید کرد: دستگاه قضایی با کسانی که نظم، امنیت و آرامش جامعه را مختل می‌کنند، برخورد قضایی می‌کند.

صبح روز شنبه 23 بهمن‌ماه جاری در یکی از مدارس دبستان پسرانه رودبار جنوب دانش‌آموزی به علت عدم انجام تکالیف خود مورد تنبیه معلم قرار گرفت و مداد در دست دانش‌آموز وارد زیر پوست سر او شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
خدا از این معلم نگذره امیدوارم پرونده ماست مالی نشه.
لیلیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
تا دفعه دیگه یادش باشه كه تكالیفشو درست و به موقع انجام بده .(الهی بمیرم واسه بچه ) یادمه منم كلاس اول دبستان بودم به خاطره اینكه خطم بد بود معلمم دفترمو جلو همه پرت كرد شخصیتمو خورد كرد خیلی غصه خوردم و هنوزم كه هنوزه خطم افتضاحه . یه بارم روی خط كشی حیاط مدرسه كه تازه رنگ شده بود دویدم حواسم نبود به خدا . بعد ناظممون منو انداخت تو سطل اشغال مدرسه (با گریه) همین باعث شد از مدرسه بدم بیاد ولی همیشه شاگرد اول مدرسه و دانشگاه بودم از ترس .
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
سلام خواسته بزنه دستش خورده به دست دانش اموز مداد رفته تو سر دانش اموز كار بدی كرده ولی تكلیف خانواده معلم چی می شود یك گروه واسطه شوند ورضایت بگیرند ومعلم توبیخ در پرونده وتنبیهات اموزنده شود تو را به خدا قوانین سخت را كنار بگذارید
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
چطور به فكر خانواده معلم هستید ولی نمیگین تكلیف این بچه معصوم كه آسیب جسمی و روحی دیده و خانوادش كه باید با این مسئله دست و بنجه نرم كنن چی باید بشه؟؟؟!!! كی گفته خون شما معلما از بقیه رنگین تره؟؟؟!!!!
معلم عمل خلاف قانون انجام داده و باید مجازات بشه، هر كس خربزه میخوره باید پای لرزشم بشینه.
اتفاقا زیادی به شماها راحت گرفتن كه انقدر پر رو شدین ،درج در پرونده چیه باید قصاص بشه...
لادن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
نباید میزد مگه جسمه كه عقده هاتو سرش خالی كنی ؟
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
ضمن اعلام همدردی با این دانش آموز عزیز و دوست داشتنی و خانواده محترمش، ازشون خواهش میكنم به طور جد پیگیر مجازات این شخص كودك آزار (حیفم میاد بگم معلم) باشن و كوتاه نیان تا دیگه شاهد این فجایع نباشیم.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
در مدارس وضعیت خیلی خراب است

هم معلمان صبر و حوصله كمی دارند

هم اكثر دانش اموزان مدارس را تبدیل به حیات وحش كرده اند.

در بعضی از كلاسها دانش اموز جلوی چشم معلم سیگار می كشد و فیلم مبتذل با گوشی خود نگاه می كند

نیازمندی ها