مرد معتاد صحنه کشتن پیرزن تنها را بازسازی کرد +عکس

عاملان قتل پیر زن 85 ساله صحنه جنایت را بازسازی کردند. مرد معتاد در جریان تحقیقات مدعی شد زنی که همدستش بوده، از ماجرای قتل خبری نداشته و فقط با خواست وی برای فروش طلا‌ها رفته است.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۵۴
مرد معتاد صحنه کشتن پیرزن تنها را بازسازی کرد +عکس

به گزارش جام‌جم، مجید 42 ساله متهم است پیرزن 85 ساله ای را 29 دی امسال در طبقه اول یک ساختمان در خیابان جیحون به قتل رسانده و با سرقت دو قطعه طلا، یک دستگاه رسیور و پلی استیشن و ویدئو و یک فرش کوچک از آنجا گریخته بود. بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد با همدستی زن میانسال همسایه به این سرقت مرگبار دست زده است.

چند روز پیش با دستگیری این زن و مرد آنها مدعی شدند بعداز طراحی نقشه سرقت، قتل پیرزن را رقم زده‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستور قاضی سجاد منافی‌آذر، عامل جنایت و همدستش به محل جنایت اعزام شده و در حضور بازپرس پرونده و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران صحنه قتل را بازسازی کردند.

دیروز این دو متهم برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

ابتدا فرزندان مقتول برای عامل قتل مادرشان درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر نیستند او و همدستش را ببخشند.

در ادامه متهم به قتل گفت: من قصد نداشتم پیرزن را به قتل برسانم و هدفم فقط سرقت بود. حالا بشدت پشیمانم. مریم همسایه سابقه‌مان بود. او در این جنایت نقشی نداشت. من معتاد بودم و پولی برای خرید شیشه نداشتم. نمی‌دانستم چکار کنم. یاد حرف‌های مریم افتادم که می‌گفت برای سرکشی به همسایه سالخورده‌شان، به خانه او می‌رود.

وی ادامه داد: همان موقع وسوسه شدم از پیرزن سرقت کنم. بدون این که ماجرا را به مریم بگویم، حوالی مجتمع آنها پرسه زدم. زمانی که متوجه شدم مریم از خانه بیرون رفت، وارد خانه پیرزن شدم. در زدم. وقتی در را باز کرد، محکم آن را هول دادم که ضربه به صورتش خورد و در باز شد. دست و پای پیرزن را بستم. دستش را که پیچاندم، شکست. گلویش را گرفتم و دهانش را بستم که همین باعث مرگ او شد. یک انگشتر طلا و یک جفت گوشواره همراه یک دستگاه رسیور و پلی‌استیشن و ویدئو و یک فرش کوچک از خانه مقتول برداشتم و فرار کردم. بعد ماجرا را به مریم خبر دادم که شوکه شد. او به اجبار من طلاها را برد و به طلافروشی فروخت. طلاها را به مبلغ 955 هزارتومان فروخت و به من داد. وسایل دیگر سرقتی را هم به یک سمساری فروختم.

مریم نیز مدعی شد در این جنایت نقشی نداشته و فقط طلاهای مقتول را فروخته است. حتی شیشه‌خانه پیرزن را شکسته تا شاید همسایه‌ها متوجه ماجرا شده و به کمکش بروند و او نجات پیدا کند که کسی متوجه ماجرا نشده و پیرزن همسایه فوت کرده است.

مرد میانسال به اتهام قتل عمد و سرقت از خانه مقتول و مریم به اتهام معاونت در سرقت و تسهیل و فروش اموال سرقتی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
سهراب از ارومیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۲
همه درآخر اظهار پشیمانی میكنن اعدام كنید اینها را
بهار نوه مقتول
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
دوست عزیز اتفاقا اصلا پشیمون نیستن و هر دو من و خانوادم رو تهدید به قتل كردن، مجید علنی جلو مامور و قاضی میگه من شماها رو هم میفرستم سینه قبرستون.
این آدما نه وجدان دارن نه شرف... شما دقیقا درست فرمودید فقط باید لكه ی ننگی مثل اینا پاك شن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۲
شما كلا خبر رو از زبان قاتل نوشتی در صورتی كه توی خبر های اول و به گفته خود قاتل یعنی مجید گفته كه مریم برنامه ریزی كرده و جفتی اینكار رو انجام دادن و حالا حرفهایش عوض شده خبر درست رو از همشهری و فارس نیوز بخونید ! چرا اطلاعات اشتباه میدین ؟؟؟
بهار. نوه مقتول هستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۳
سلام من نوه مقتول هستم
لطفاً كامنتم رو تایید كنید تا همه بدونن
ازتون خواهش میكنم هر حرفی رو نشر ندید، شما اعترافات اول رو بخونید در فارس نیوز، این مرد بی شرف داره دروغ میگه الان كلا از اول با همدستی مریم كارا رو پیش برده حالا حرفش رو داره عوض میكنه چون با مریم عاشق و معشوق هستن، تو یه اعتراف اولیه ش گفته با هماهنگی مریم همه كارا رو كرده اصلا فیلم دوربین های مداربسته موجوده كه وقتی مجید زورآور از ساختمون با 2تا ساك بزرگ بدو بدو فرار میكنه مریم آتش افروز هم پشتش با 2تا ساك بزرگ از ساختمون فرار میكنه
دروغه كه 1انگشتر و 1گوشواره بردن، كلی طلا و عتیقه و پول نقد بردن.
لطف كنید نمك پاش دل ما نباشید و حقیقت رو با سند و مدرك افشا كنید بخواید من فیلم دوربین ها رو در اختیارتون میذارم
مریم نفر اصلی وطراح دزدی و قتل بوده ولی فعلا فقط مشاركت در دزدی بهش دادن البته امیدوارم با درایت مامورین و قاضی محترم ما به حقمون برسیم.
جالبه كه باید به قاتل دیه بدیم برای قصاص برای همینه كه این آدما راحت آدم میكشن چون میدونن اگه اعدام هم بشن به خانواده شون پول زیادی میرسه.
كاش در قانون قتل عمد تجدید نظر میشد
امیدوارم لطف كنید و كامنت منو تایید كنید
این اطلاع رسانی وظیفه شغلی و شرعی شماس پس صدامو خفه نكنید .
هر مدرك و سندی بخواید من بهتون ارائه میدم یا به آدرس ایمیل بالا یا به این آدرس ایمیل بزنید تا هر مدركی بخواید ارائه بدم
hasti1ahmadi@gmail.com
بهار نوه مقتول
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
۱
۲
سلام وقت بخیر، ممنونم از محبتتون و اینكه كامنتم رو تایید كردید، یك دنیا تشكر

نیازمندی ها