رایزن فرهنگی کشورمان درعمان در گفت و گو با جام جم آنلاین خبر داد :

برگزاری اجلاس مشترک همکاری اقتصادی عمان و ایران در مهرماه

رایزن فرهنگی کشورمان درعمان از برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و عمان با مسئولت سازمان توسعه تجارت در دوم مهر ماه خبرداد .
کد خبر: ۹۴۱۲۶۱
برگزاری اجلاس مشترک همکاری اقتصادی عمان و ایران در مهرماه

بهمن اکبری در گفت و گو با جام جم آنلاین برگزاری این اجلاس را که در تهران برگزار می شود، فرصتی برای تقویت مناسبات مشترک دانست و گفت : با توجه به حوادثی که در یمن ، سوریه و اوضاع پیرامونی ما اتفاق افتاده به طور قطع نقش کشور و سلطنت عمان در چارچوبهای جهان اسلامی و پارادیم روابط فرهنگی بین المللی کاملا محرز است.

وی با اشاره به اینکه در دوره پسا برجام مناسبات خارجی ما بر یک محیط سه ضلعی سیاست ، اقتصاد و فرهنگ بنا نهاده شد اظهار داشت: با توجه به جایگاه عمان و نوع وابستگی و هم گرایی که با این کشور درهمه زمینه ها داریم و چالش هایی که در سطح بین المللی به وقوع پیوسته است ،عمان جایگاهش در این زمینه ها روشن است .

وی افزود : در دوره پسا برجام که مناسبات خارجی ما بریک محیط سه ضلعی سیاست ،اقتصاد و فرهنگ آن هم در همه قاره ها و با رویکرد فرصت یابی جدید و نوین بنا نهاده شده است ، عمان به طور قطع برای ما جایگاه مهمی پیدا می کند و موضوعات فرهنگی وتوسعه روابط فرهنگی با این کشور اهمیت بالایی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها