مردم به پلیس جهت شناسایی سارقان کمک کنند

گردنبند قاپی در ساعت 10 صبح + عکس

تصاویر دو مرد شرور که اقدام به گردنبند قاپی کرده بودند، از سوی پلیس جهت شناسایی توسط مردم، منتشر شد.
کد خبر: ۷۴۷۲۷۴
گردنبند قاپی در ساعت 10 صبح + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، 21 آبان ماه امسال یکی از اهالی و کسبه خیابان قزوین با مراجعه به کلانتری 111 هفت چنار به مأمورین اعلام کرد که دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت پالس اقدام به سرقت گردنبند وی کرده اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «گردنبندقاپی» و به دستور قاضی رضوانفر، جانشین دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در اداره هجدهم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت:ساعت 10:00 از درب منزل خارج و به محل کارم در مغازه ای در نزدیکی محل سکونت خود رفتم؛ در حال باز کردن درب مغازه بودم که یک موتورسیکلت پالس با دو سرنشین از مقابل من عبور کرد. هنوز چند لحظه از باز کردن درب مغازه نگذشته بود که سرنشین موتورسیکلت وارد مغازه شد؛ آن زمان تصور می کردم که این شخص مشتری است و قصد خرید دارد اما ناگهان وی با چاقویی که همراه خود داشت به سمت من حمله ور شد و در یک لحظه اقدام به قاپیدن گردنبندم کرد و به سرعت سوار موتورسیکلت شد و بهمراه همدست خود از محل متواری شد.

مالباخته در خصوص تجهیز مغازه به دوربین های مداربسته به کارآگاهان گفت:حدودا چند ماه پیش از این ماجرا، به پیشنهاد یکی از دوستان خود اقدام به تجهیز مغازه به دوربین های مداربسته کردم و خوشبختانه تصاویر این دو سارق توسط دوربین ضبط شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر، اعلام کرد: با توجه به تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ی محل سرقت و به منظور شناسایی و دستگیری متهمین ، دستور انتشار تصاویر بدست آمده از هر دو متهم تحت تعقیب اداره هجدهم پلیس آگاهی از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی هویت متهمین شده درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، محل سکونت و یا مکان های تردد این افراد را از طریق شماره تماس های 51055518، 51055617 و 51055616 در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم مبارزه با کیف قاپی و گردنبندقاپی قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها