دکتر سلام / چگونه با نوزادم رابطه عاطفی برقرار کنم؟ +فیلم

امروزه ثابت شده است که ارتباط پوست به پوست بین مادر و نوزاد در همان ساعت نخستین تولد و تغذیه نوزاد با شیر مادر در همان زمان اهمیت فراوانی در برقراری رابطه عاطفی میان مادر و کودک دارد.
کد خبر: ۷۳۲۱۲۱
دکتر سلام / چگونه با نوزادم رابطه عاطفی برقرار کنم؟ +فیلم

نوزاد باید بلافاصله پس از تولد و حتی قبل از بریدن بند ناف روی شکم مادر و بین دو سینه گذاشته شود به طوری که ارتباط پوست به پوست برقرار شود. البته زمان بسیار کوتاهی را برای خشک کردن و تمیز کردن نوزاد قبل از گذاشتن او بین سینه های مادر باید اختصاص داد.

در این قسمت از برنامه علمی- پزشکی دکتر سلام ، دکتر کلانتری متخصص کودکان و دانشیار دانشگاه شهید بهشتی در مورد چگونگی برقراری رابطه عاطفی میان مادر و نوزاد نکات مهمی را توضیح می دهد.

منبع : شبکه آموزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
۰
۰
دكتر سلام من نمی دانم شما با معلم چه پدر كشتگی دارید كه به خودتان اجازه می دهید هر چیز نابجا وتهمت به قشر مظلوم وفرهیخته بزنید كاش فقط یك سال كار معلمی می كردید تا میدیدید كه این قشر زحمت كش چه چیز هایی را میبیند ولی نمیتواند كاری بكند چه قدر دانش اموززان ممدرسه رامبیند كه به خاطر فقر غذا نخورده سر كلاس حاضر میشوند وچه دانش اموزانی هستند كه به خاطر فقر لباس مناسب نپوشیده اند ومورد تمسخر همكلاسی قرار مگیرند ومعلم جز غصه كاری نمی تواند انجام دهد . دكتر سلام كار از بیخ وبن خراب است كا ر به این دولت و آن دولت نیست كه شما با طنز مسخره كنید اگر راست مگویی وكاری از دستت برمی اید انجام بده وگرنه حرف زدن زیاد كار انسانی بی عقل است با تشكر

نیازمندی ها