«آریا» آمد

رونمایی از نخستین خودروی آتش نشانی ایرانی

نخستین خودروی آتش نشانی با برند ایرانی به نام «آریا» با همت متخصصان شرکت گواه ساخته و رونمایی شد.
کد خبر: ۶۹۲۶۳۶
رونمایی از نخستین خودروی آتش نشانی ایرانی

محمد جواد طلا، مدیرعامل شرکت گواه در مراسم رونمایی از خودروی آریا به توانمندی های این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت گواه در کنار ارائه خدمات پس از فروش به محصولات تولیدی ، برنامه مدونی برای حضور در بازارهای کاربری سازی را در دستور کار دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت گواه عضو انجمن صنفی شرکت های کاربری­سازی در کشور است و با توجه به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و با استفاده از نیروی انسانی، توانمند، امکان تولید محصولات مورد نیاز کشور را در این حوزه دارد.

طلا گفت: خودرو آتش نشانی آریا توان پاسخگوی به نیازهای شهرداری ها ، سازمان­ها و شرکت­های صنعتی را دارد.

مدیرعامل شرکت گواه کسب استانداردهای لازم را از الزامات تولید این خودرو دانست و افزود: تمام استاندارهای لازم برای تولید این خودرو دریافت شده است.

وی گفت: در سال 93 تلاش کردیم همه قطعات تولیدی خودرو آتش نشانی آریا از شرکت­ های قطعه سازی داخلی تامین شود که سبب صرفه جویی ارزی و کاهش قیمت تمام شده و ایجاد اشتغال خواهد شد.

طلا با تاکید بر اینکه تولید براساس سفارش انجام می شود، افزود: خودروی آتش نشانی آریا در دو تیپ سبک و سنگین و بر اساس نیازهای سفارش دهنده، تولید خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شرکت توانایی تولید محصولاتی دیگری مانند تریلر، خودروهای حمل زباله، بونکر، کفی و غیره را دارد، افزود: با توجه به سفارش های داده شده، تولید خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گواه گفت: کیفیت و رعایت استانداردهای مورد نیاز از اولویت های اصلی این شرکت است.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها