مرگ دلخراش 3 کودک در انبار علوفه

در پی آتش‌سوزی در انبار علوفه‌ای در روستای قینرجه استان آذربایجان شرقی، دو پسر و یک دختر خردسال میان شعله‌های آتش به طرز دلخراشی جان باختند.
کد خبر: ۶۸۳۱۷۰
مرگ دلخراش 3 کودک در انبار علوفه

مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی به جام‌جم گفت: ساعت 11 و 30 دقیقه دیروز، مردی با سامانه 115 اورژانس شهرستان چاراویماق تماس گرفت و از آتش‌سوزی در انبار علوفه یکی از روستاییان قینرجه و مصدوم شدن سه کودک خبر داد.

حبیب حسینقلی‌زاده افزود: در پی این تماس، تکنیسین‌های اورژانس با حضور در محل مشاهده کردند، انبار علوفه‌ای که مقابل خانه یکی از روستائیان قرار داشته در آتش سوخته است و پس از خاموش کردن آتش از سوی روستائیان، آنها پیکر دو پسر خردسال و یک دختر سه ساله را که میان شعله‌های آتش بشدت سوخته بودند را تحویل تکنیسین‌های اورژانس دادند، اما تلاش‌های درمانی بی‌نتیجه ماند و هر سه کودک جان باختند.

وی یاد آور شد: با مرگ این سه کودک پرونده‌ای تشکیل شد و با گزارش موضوع به پلیس و بازپرس کشیک دادسرا، اجساد کودکان به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه اهالی روستا دقایق اولیه آتش‌سوزی با اورژانس و آتش‌نشانی تماس نگرفته‌اند، و خود بدون در اختیار داشتن امکانات، آتش را خاموش کرده‌اند که این موضوع روند عملیات نجات کودکان را کند‌تر کرده و باعث شده بود آنها نتوانند کودکان را نجات دهند.

حسینقلی‌زاده از هموطنان خواست در حوادثی نظیر این اتفاق در نخستین اقدام با مجموعه‌های امدادی از جمله اورژانس و آتش‌نشانی تماس گرفته و حادثه را اطلاع دهند.

در این ارتباط مسئول اورژانس شهرستان چاراویماق نیز به خبرنگار ما گفت: با اطلاع از این حادثه، تکنیسین‌های اورژانس در محل حضور یافته بودند و معلوم شد اهالی روستا با تخریب سقف انبار علوفه قصد نجات کودکان را داشتند که موفق نشدند.

ولی الله شکوری افزود: تکنیسین‌های اورژانس با تحقیق از روستاییان متوجه شدند دو پسر فوت شده پسرعمو و چهار‌تا پنج ساله بودند و دختر سه ساله دختر عمه آنها بود.

وی یاد آور شد: هنگامی که مردم روستا متوجه آتش‌سوزی در انبار علوفه شده‌اند همگی برای خاموش کردن آتش اقدام کرده و با اجساد سوخته سه کودک رو‌به‌رو شده‌اند. بنابراین گزارش، علت اصلی این آتش‌سوزی مشخص نشده و کارشناسان آتش‌نشانی با حضور در محل تحقیق در این زمینه را آغاز کرده‌اند.

در همین ارتباط با دستور قضایی تحقیقات پلیس نیز برای رازگشایی از آتش‌سوزی و مرگ سه کودک آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها