شخصی که با نصب پلاک های تقلبی بر روی خودروی های گران قیمت اقدام به تردد غیر قانونی در جاده ها می کرد، در اراک دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۵۳۸۸
پلاک وانت روی جنسیس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، هفته گذشته یکی از تیم های گشت پلیس راه اراک- توره در کنترل خودروهای عبوری، سرعت غیرمجاز یک دستگاه خودرو سواری هیوندا جنسیس را رصد می کند که راننده بدون توجه به دستور توقف پلیس از محل متواری می شود.

بلافاصله موضوع به کلیه واحدهای گشتی اعلام و بعد از مدت زمانی کوتاه، خودرو توسط یکی از تیم های گشتی پلیس راه متوقف و برای بررسی به یگان انتظامی انتقال داده شد.

در بررسی و استعلام صورت گرفته از پلاک خودرو، مشخص شد پلاک انتظامی نصب شده بر روی خودرو متعلق به یک دستگاه خودروی وانت پیکان اسقاطی بوده و راننده خودرو برای تردد غیر مجاز از آن استفاده کرده است.

راننده به ماموران انتظامی گفت: به قصد انتقال خودروهای گران قیمت و فاقد پلاک از تهران، پلاک مربوط به یک دستگاه خودروی وانت اسقاط شده را تهیه کردم و بعد از نصب بر روی خودروی فاقد پلاک، قصد انتقال آن به یکی از استان های جنوبی کشور را داشتم که توسط پلیس دستگیر شدم.

سرهنگ مهدی حسنی، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با توجه به قانون استفاده از پلاک غیر از پلاک مصوب بر روی وسایل نقلیه جرم محسوب می شود و متهم برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها