هشدار مرزبانی بوشهر؛

توقیف شناورهای هنجارشکن

وزیر کشور با اشاره به آخرین اقدامات برای آزادی 5مرزبان ایرانی گروگان گرفته شده توسط گروه تروریستی جیش العدل گفت: آدرس ها و مشخصات دقیق را داریم و رد آنهارا هم در مذاکرات زده ایم لذا با توجه به شرایط بزودی شاهد خبرهای خوش خواهیم بود.
کد خبر: ۶۵۶۹۶۶
آدرس گروگان ها را داریم ،رد آنان را زده ایم

عبدالرضا رحمانی فضلی در آخرین نشست خبری خود در سال 92 که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد در مورد اینکه آخرین اقدامات برای آزادی مرزبانان ایرانی چه بوده است اظهار داشت: مرزبانان را مانند فرزندانمانمی دانیم و حس می کنم که از خانواده آنها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام فعالیتهای لازم را برای آزادی این 5مرزبان ایرانی انجام داده ایم افزود: فعالیتهای دیپلماتیک، رسانه ای و فعالیتهای مربوط به مسایل امنیتی، نظامی و انتظامی و تاجایی که مقدور بوده انجام شده و مذاکرات رسمی و غیر رسمی از سوی وزارت خارجه برای آزادی گروگانها انجام شده و امیدواریم مجموع اقدامات منجر به آزادی مرزبانان ایرانی شود.

وی تصریح کرد: ابتدا وجود گروگان ها انکار می شد اما الان دقیقاً آدرس ها و مشخصات را داریم و ردها را هم در مذاکرات داده ایم.

رحمانی فضلی افزود:رئیس جمهور ،وزیر امور خارجه، رئیس مجلس و فرماندهان نظامی نیز پیگیری های لازم را انجام دادند و به نظر می رسد با توجه به شرایط،ا شاهد خبرهای خوش خواهیم بود.

وزیر کشور همچنین درمورد راه اندازی سامانه پیامکی برای آزادی گروگان ها و درخواست از سازمان ملل برای ورود به مساله گفت: ورود مجامع بین المللی به این گونه اتفاقات جزو وظایف آنان است و حالا که آنان مدعی حقوق بشر هستند باید وارد ماجرا شوندالبته تا امروز هیچگونه حرکت و فعالیتی از آنان دیده نشده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها