۱۵ تا ۲۰ درصد تهرانیها مبتلا به روده تحریک‌پذیرند

نقش یک میکروب در چاقی و لاغری

رژیم گرفتن برای لاغری را فراموش کنید

محققان دانشگاه واشنگتن می‌گویند موفق به شناسایی باکتری خاص در روده بزرگ شده‌اند که در صورت فعالیت آن روده کوچک توانایی جذب چربی را از دست داده و تمامی آن را دفع می‌کند.
کد خبر: ۵۹۷۶۴۷

به گزارش جام جم سرا به نقل از روزنامه آرمان- تحقیقات نشان داده با فعال‌سازی باکتری خاصی در روده، چربی جذب بدن نمی‌شود و دیگر نیاز به گرفتن هیچ رژیم غذایی نیست.

پژوهش‌های مختلفی در رابطه با دفع چربی و عدم جذب آن در ارگان‌های مختلف صورت گرفته که این کشف راه را جهت درمان هموار ساخته و نسبت به روش‌های گذشته برتری خاص داشته است. بدون نیاز به رعایت رژیم خاص غذایی و مصرف قرص خاص درمان صورت گرفته و کافی است پزشکان باکتری خاص را در روده فعال و پس از مدت زمان مورد نیاز بسته به شرایط فیزیولوژیکی بدن فرد، باکتری را غیرفعال کنند.

به گفته محققان ارتقای سلامت عمومی و حمایت از روش‌های ارگانیک همواره مورد نظر و مطلوب بوده که با این روش جدید به اهداف مورد نظر رسیده و از بروز چاقی در بین افراد ناسالم جلوگیری به عمل خواهد آمد. محققان اظهار داشتند این تحقیقات بر روی موش‌ها به صورت میدانی صورت گرفته که نتایج مطلوب داشته و پزشکان در حال آماده سازی مقدمات لازم جهت اجرای آن بر روی انسان‌ها هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها