آغاز دومین جشنواره ملی فیلم اولی ها

دومین جشنواره فیلم اولی ها با نمایش آثار 418 فیلم ساز از امروز تا 19شهریور در دفاتر60 گانه انجمن سینمای جوانان آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۴۷۶۹
آغاز دومین جشنواره ملی فیلم اولی ها

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در نشست خبری در دفتر انجمن سینمای جوانان گفت: فلسفه برنامه ‌ریزی و برگزاری این جشنواره، ایجاد فرصت برای نمایش آثار فیلم اولی هاست.

میرزاخانی افزود: در واقع جشنواره فیلم اولی‌ها محلی برای ارائه نتیجه خدمات آموزشی و ارائه آثار فارغ‌التحصیلان دوره‌های15 ماهه انجمن سینمای جوانان ایران است.

وی اضافه کرد: بیش از700 نفر در دوره آموزشی بیست و هفتم شرکت کردند که در چهار ترم به شکل همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

میرزاخانی گفت:661 نفر به مرحله فارغ‌التحصیلی رسیدند که 418 نفر از آنان توانستند فیلم‌شان را به این دوره از جشنواره فیلم اولی‌ها برسانند و در نهایت از میان این تعداد،71 اثر به جشنواره راه پیدا کرد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران افزود: به مسئولان دفاتر انجمن سینمای جوانان تاکید شده‌است که در کنار فیلم‌های بخش مسابقه، آثار هنرجویان خود را نمایش دهند و آنها را با آثار دفاتر دیگر مقایسه کنند.

در این نشست سعید ربیعی، معاون آموزشی فرهنگی انجمن سینمای جوانان، اسفندیار شهیدی، سعید شاه‌حسینی، مهناز مظاهری و احمد کاوری از استادان دفتر سینمای جوانان و داوران این جشنواره درباره مسائل آموزشی و ارتقای سطح علمی جوانان پس از دوره های آموزشی و ارائه آثار قابل توجه به جشنواره سخن گفتند.

در این مراسم  از کتاب «مدیریت تولید» نوشته محمدرضا پاسدار رونمایی شد.

این استاد دانشگاه با اشاره به کتاب «مدیریت تولید» گفت: در دهه‌های گذشته، تنها چهار کتاب در زمینه مدیریت تولید ترجمه شده است که امروز با گسترش سینما کمتر می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

محمدرضا پاسدار افزود: تلاش کردم با مطالعه آخرین کتاب های مربوط به مدیریت تولید، بخش‌هایی که می‌تواند در ایران مورد استفاده دانشجوی ایران قرار بگیرد خلاصه برداری کنم و در کتاب «مدیریت تولید» بیاورم.

فیلم های دومین جشنواره فیلم اولی ها در تهران 18و19شهریور در سینما فلسطین به نمایش در می آید.

newsQrCode
برچسب ها: فیلم
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها