کاظمی شانس خود را افزایش داد

کد خبر: ۵۷۲۵۱۴
کاظمی شانس خود را افزایش داد

ارسلان کاظمی در فصل یارکشی NBA به جمع 48 بازیکن رسیده است. اولین بازیکن ایرانی لیگ بسکتبال NCAA با حضور در تمرینات تیم‌های مختلف لیگ NBA شانس‌های خود را برای حضور در این لیگ حرفه‌ای افزایش می‌دهد. ارسلان تاکنون در تمرینات تیم‌های لیکرز، اورلاندو و دالاس شرکت کرده است و منابع خبری از افزایش شانس حضور او در تیم‌های NBA خبر می‌دهند.

چنانچه کاظمی وارد تیم‌های NBA شود نام خود را به‌عنوان اولین بازیکن ایرانی که از لیگ دانشجویان آمریکا به NBA می‌رود، ثبت خواهد کرد. ارسلان که پیش از این در رده‌بندی‌های معتبر شانس‌های درفت یا یارکشی امسال لیگ NBA در رده‌های پایین‌تر از 80 قرار داشت در آخرین فهرست منتشر شده در سایت درفت اکسپرس در جایگاه چهل و هشتم شانس‌های انتخاب در یارکشی قرار گرفت. آخرین به روزرسانی این لیست مربوط به چهارشنبه هفته گذشته است. او که پیش از این در بین صد بازیکن جایگاهی نداشت با تلاش بی‌وقفه توانست خود را به رده زیر 50 بازیکن برساند و همین موضوع موفقیت بزرگی برای بسکتبالیست جوان ایرانی به شمار می‌رود. بازیکن ایرانی تیم اورگان بعد از حضور در تمرینات تیم دالاس ماوریکز در هفته گذشته، این هفته در فهرست بازیکنان حاضر در تمرینات تیم گلدن استیت دیده می‌شود. سایت گلدن استیت آو مایند با اعلام اسامی شش بازیکنی که در تمرینات پیش از یارکشی این تیم شرکت کردند توجه ویژه‌ای به ارسلان کاظمی نشان داده و بازی این بازیکن را بخصوص به دلیل قدرت دفاعی و ریباند وی ستود.

ارسلان فرصت‌های خوب خود را با حضور در تمرینات تیم‌های مطرح به دست آورد. زمانی که با دالاس در کنار درک نویتزکی ستاره آلمانی این تیم تمرین کرد بسیاری از ناظران به برخی از توانایی‌های او پی بردند. او در تمرینات اخیرش سعی می‌کند در پرتاب‌ها، آمار بهتری ثبت کند تا شاخص تهاجمی بازی‌اش را نیز مانند قدرات دفاعی، بالا ببرد.

فصل یارکشی NBA بلافاصله بعد از پایان بازی‌های فینال کنفرانس‌های شرق و غرب برگزار می‌شود و در حال حاضر این رقابت‌ها بین میامی و سن آنتونیو در جریان است. ارسلان کاظمی به احتمال زیاد تا اواسط هفته آینده فرصت دارد در آخرین اردوهای تیم‌های باشگاهی مطرح، قبل از یارکشی شرکت کند. او در این راه متحمل فشارهای روانی زیادی شد، اما با هدف ورود به NBA دست از فعالیت و زحمات شبانه‌روزی خود نکشید.

محمد رضاپور / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها