بین الملل-جدیدترین اخبار ایران و جهان | پایگاه خبری جام جم

حزب‌ا... و راهبرد نصر‌

حزب‌ا... و راهبرد نصر‌

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ | نظر

جنایات رژیم اشغالگر قدس در لبنان وارد فاز تازه‌ای شده است. پس از وقوع دو حمله ترکیبی (از جنس سایبری ــ روانی) در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته، این بار صهیونیست‌ها در جنایتی جدید، محل برگزاری فرماندهان گردان رضوان را هدف قرار دادند که در آن، چند تن از این فرماندهان غیور شهید و عده‌ای دیگر زخمی شدند.

آوار آوارگان بر سر نتانیاهو

آوار آوارگان بر سر نتانیاهو

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ | نظر

حملات حزب‌ا...لبنان در حمایت ازمقاومت غزه و پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی درجنوب لبنان، ده‌ها هزارشهرک‌نشین صهیونیست را آواره کرده و بر ناامیدی هزاران صهیونیست که از ماه‌ها قبل درآوارگی به‌سر می‌برندافزوده است،چراکه با وضعیت فعلی، وعده‌های توخالی نتانیاهو برای بازگشت به شهرک‌ها را غیرعملی می‌بینند.

هزینه‌های حماقت تل‌آویو را افزایش می‌دهیم

حسن فضل‌ا...، نماینده پارلمان لبنان در گفت‌وگو با «جام‌جم»:

هزینه‌های حماقت تل‌آویو را افزایش می‌دهیم

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳ | نظر

عملیات‌های‌ اخیر حزب‌ا...در حیفا و دیگر مناطق اراضی اشغالی، شوک دیگری به رژیم اشغالگر قدس وارد ساخته است. وعده بنیامین نتانیاهو در خصوص بازگشت آوارگان صهیونیست به منطقه شمال اراضی اشغالی، به یک وعده دروغین و حتی طنز سیاسی در تل‌آویو تبدیل شده و عرصه را بر وی و دیگر اعضای کابینه جنگ تنگ‌تر ساخته است.

ببینید ا  موشک‌های مقاومت در آسمان تل‌آویو

ببینید ا موشک‌های مقاومت در آسمان تل‌آویو

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ | نظر

ارتش اسرائیل اعلام کرد شلیک موشک‌های مقاومت لبنان به سمت تل‌آویو مقارن با ساعت آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ صورت پذیرفته است.این نخستین حمله حزب‌الله به تل‌آویو از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تا به امروز به شمار می‌رود.

کشتار کودکان لبنان در سکوت جهان  

حسن هانی‌زاده در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد

کشتار کودکان لبنان در سکوت جهان  

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵ | نظر

در روز‌های اخیر به دلیل ضعف سیستم دفاع هوایی لبنان هواپیما‌های ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران‌های مکرر حومه بیروت و جنوب لبنان صد‌ها تن از زنان و کودکان لبنانی را به شهادت رساند؛ لذا داده‌های میدانی و سیاسی به خوبی نشان می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی طی روز‌های آینده با استفاده از حمایت غرب و سکوت جهانی همچنان به کشتار مردم جنوب لبنان ادامه خواهد داد.

موشک حزب‌الله سفر نتانیاهو را به تعویق انداخت

یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛

موشک حزب‌الله سفر نتانیاهو را به تعویق انداخت

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹ | نظر

دفتر نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی از تعویق مجدد سفر نتانیاهو به نیویورک برای شرکت در مجمع‌عمومی سازمان ملل خبر داد.

شمار شهدای غزه به ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر رسید

شمار شهدای غزه به ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر رسید

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱ | نظر

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) تاکنون، ۴۱ هزار و ۴۹۵ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.