حوادث-جدیدترین اخبار ایران و جهان | پایگاه خبری جام جم

کینه شوم
داستان جنایی(قسمت اول)

کینه شوم

شوخی مرگبار با جان بیماران

گزارش تپش از مزاحمت‌های عجیب برای اورژانس کشور

شوخی مرگبار با جان بیماران

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ | نظر

درلحظات بحرانی و حساس، ثانیه‌ها بسیار باارزش هستند، اما عده‌ای بدون‌توجه به این موضوع به صورت تلفنی برای امدادگران اورژانس مزاحمت ایجاد می‌کنند؛ آن هم درشرایطی که ممکن است برخی افراد به راهنمایی‌های کارشناسان اورژانس نیاز فوری داشته وپای مرگ وزندگی یک بیمار درمیان باشد.

رفیق‌کشی برای ۳۰۰هزار تومان

رفیق‌کشی برای ۳۰۰هزار تومان

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳ | نظر

دریکی از شهرهای غربی کشور افسر جنایی بودم. بیشتر قتل‌ها، با انگیزه نزاع یا خانوادگی بود و همین باعت می‌شد خیلی زود قاتل را شناسایی و دستگیر کنیم. یک روز گرم تابستان بعد از کار زیاد و رفتن سر‌دو صحنه فوت مشکوک، ساعت ۱۷ به خانه رسیدم تا کمی از گرمای چله تابستان فرار کرده و ساعتی استراحت کنم. هنوز چشمانم گرم خواب نشده بود که تلفن ویژه قتل زنگ خورد. آن سوی خط مامور کلانتری مرکزی شهر بود.

۷۰میلیون تومان در‌آمدم از ۲۵سرقت بود

گفت‌وگو با دزد حرفه‌ای لوازم داخل خودرو

۷۰میلیون تومان در‌آمدم از ۲۵سرقت بود

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹ | نظر

بازی دزد و پلیس را شروع کرده و به خودروهای غرب تهران دستبردمی‌زدندوهرچه می‌توانستندسرقت کرده وپابه فرار می‌گذاشتند. پلیس اما سرانجام بعد از سه ماه، دزدان خودرو در محله جنت‌آباد را دستگیر کرد. سه سارق جوان که سابقه‌دار بودند، فکر نمی‌کردند دستگیر شوند. در ادامه گفت‌وگوی جام‌جم با سرکرده باند را می‌خوانید.

متهمان چند ضلعی مرگ در جاده‌ها

آمار تصادفات اتوبوس طی یک ماه گذشته نگرانی‌های جدیدی را به‌وجود آورده است

متهمان چند ضلعی مرگ در جاده‌ها

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳ | نظر

آن‌قدر به اخبار تصادفات و مرگ‌ومیر در جاده‌ها عادت ‌کرده‌ایم ‌که دیگر از تعدد آمار  بالای‌ جان‌باختگان تعجب نمی‌کنیم.

به‌جای افزایش جریمه، راه‌ها را ایمن و هوشمند کنید

رئیس پلیس‌راه اسبق کشور در گفت‌وگو با «جام‌جم»:

به‌جای افزایش جریمه، راه‌ها را ایمن و هوشمند کنید

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ | نظر

حوادث ترافیکی در ایران به طرز نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است، به‌طوری‌که سرهنگ سیدهادی هاشمی، رئیس پلیس اسبق راهور تهران بزرگ و پلیس‌راه و کارشناس عالی ترافیک در گفت‌وگو با جام‌جم با صراحت بیان‌کرد با شرایط فعلی هیچ چشم‌انداز روشنی برای‌ کاهش تصادفات و مرگ‌ومیرها قائل نیست و اوضاع روزبه‌روز  بدتر خواهد شد. در ادامه گفت‌وگوی با این کارشناس ترافیک را می‌خوانید.

ببینید ا دستگیری اراذل و اوباش برهم زننده امنیت شهروندان

ببینید ا دستگیری اراذل و اوباش برهم زننده امنیت شهروندان

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ | نظر

عباسعلی محمدیان، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فاتب گفت،این اراذل در ۲ گروه چهار نفره در دولاب و پنج نفر در پیروزی بودند که با قرار دعوا و درگیری قبلی در مقابل یک سوپرمارکت اقدام به نزاع دسته‌جمعی با سلاح سرد می‌کنند.حاصل این درگیری مجروح شدن ۲ نفر از اهالی منطقه بوده که راهی بیمارستان شدند.

عقاب مجازی در قفس

عقاب مجازی در قفس

۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ | نظر

مرد جوانی که اقدام به تهدید و قدرت‌نمایی با سلاح سرد و انتشار تصاویر و ویدئوهای آن در فضای مجازی کرده بود، با دستور دادستان شهرستان دشتستان دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت توسط بازپرس پرونده روانه زندان شد.

ببینید | گم‌ شدن در مزرعه

ببینید | گم‌ شدن در مزرعه

۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ | نظر

در آمریکا، یک بچه سه‌ساله شبانه در مزرعه ذرت گم می‌شود اما ماموران در عرض ۱۵ دقیقه با پهپاد‌های حرارتی کودک را پیدا کردند.

مجازات قطع ید برای سارقان بانک ملی

مجازات قطع ید برای سارقان بانک ملی

۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ | نظر

دو متهم اصلی پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام سرقت حدی به قطع ید - قطع چهار انگشت دست راست- محکوم شدند. قضات، ۱۴‌متهم دیگر پرونده را که در سرقت معاونت داشته یا پول‌ها را انتقال داده بودند به حبس یا رد مال محکوم کردند.

سه جنایت در روستا به خاطر رابطه شیطانی

۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ | نظر

سه کشته حاصل درگیری مسلحانه مرگباری بود که صبح روز یکشنبه میان دو خانواده در روستایی در شهرستان سردشت رخ داد. در پی این جنایت که گفته می‌شود بر سر مسائل ناموسی بود، یکی از قاتلان متواری و قاتل دوم توسط پلیس بازداشت شد‌.

ببینید ا  وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور یزد به طبس، وخیم نیست

ببینید ا وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور یزد به طبس، وخیم نیست

۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴ | نظر

سردار مومنی، رئیس پلیس‌راه کشور گفت، وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور یزد به طبس، وخیم نیست و این حادثه۱۰نفر فوتی و ۳۶مصدوم داشته و با توجه به ۵۱سرنشین این اتوبوس ۵نفر نیز سالم بوده‌اند.

بیش از ۱۲کیلو طلای قاچاق در مرز تایباد کشف شد

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

بیش از ۱۲کیلو طلای قاچاق در مرز تایباد کشف شد

۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶ | نظر

سردار مجید شجاع،فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۲ کیلو طلای قاچاق هنگام ورود به کشور در هنگ تایباد خبر داد.