تیمی که نه اردو دارد نه مربی و نه برنامه و نه حتی یک نگاه ویژه از سوی فدراسیون فوتبال همین که در رنکینگ فیفا قرار دارد باید خوشحال هم باشد.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۳۲
قهقرای فوتبال بانوان ایران در رنکینگ جهانی / باز هم سقوط و تنزل

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتبال بانوان در بی توجهی کامل مسئولان فدراسیون فوتبال همچنان به روند نزولی خود در رنکینگ جهانی ادامه می دهد و با این روند به طور کامل از رنکینگ خارج خواهد شد. آخرین باری که این تیم اردوی رسمی تشکیل داد به فرودین ماه امسال مربوط می شود. پس از دوباره همه چیز به حالت تعطیلی درآمد، اتفاقی که آنقدر تکراری شده که دیگر حتی صدای بازیکنان و مربیان را در نمی آورد.

به هر حال در رنکینگ فیفا فوتبال بانوان ایران باز هم سقوط کرد. این تیم در جدیدترین رده‌بندی فیفا دو پله سقوط داشته است و پیش بینی می شود تا 15 روز آینده باز هم سه پله دیگر سقوط کند. آخرین رنکینگ فیفا در سال 2017 روز جمعه منتشر شد. تیم‌های ملی فوتبال بانوان آمریکا، آلمان، انگلیس، آسترالیا، کانادا، فرانسه، هلند، برزیل و ژاپن به ترتیب در جایگاه‌های اول تا دهم رنکینگ فیفا قرار گرفتند. با این سقوط دو پله ای، تیم ملی بانوان ایران از رتبه 54 جدول رده بندی فیفا به رتبه 56 رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها