محمد کاسبی در مصاحبه اختصاصی با جام جم آنلاین؛

داود رشیدی گل سرخ باغ هنر ایران بود

بازیگر مجموعه تلویزیونی خوش رکاب، داوود رشیدی را به گل سرخی در میان باغستان هنر ایرانی تشبیه کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۸
داود رشیدی گل سرخ باغ هنر ایران بود

به گزارش جام جم آنلاین محمد کاسبی هنرمند نام آشنای کشور با تسلیت فوت استاد داود رشیدی، تصریح کرد: در چند سالی که از دور یا نزدیک با مرحوم رشیدی آشنا بودم و برخورد داشتم به غیر از بزرگواری و بزرگ منشی از او بیاد ندارم.

آتقی سریال خوش رکاب گفت: رشیدی به معنای واقعی یک هنرمند مردمی بود و بلااستثناء آثار و نقش هایی را که بازی کرد در ذهن و خاطر مردم ماندگار خواهند ماند.

کاسبی افزود: همه مردم گیاه شناس نیستند اما همگان گل سرخ را می شناسند. مرحوم رشیدی هم همانند گل سرخی در میان باغ هنر ایران بود که مردم او را بخوبی از میان دیگر گل ها تشخیص می دهند.

این هنرمند گفت: انسان ها یا مشهور هستند و یا محبوب. هیتلر مشهور است اما محبوب نیست و افرادی هم همستند که محبوب اند ولی کسی آنها را نمی شناسد. مرحوم داود رشیدی جزو انسان هایی بود که هر دو بعد را داشت یعنی هم مشهور و هم محبوب بود و خوش به سعادت آدمی که مردمان از او راضی باشند و از دنیا برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف
-
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
نه سریال خوش ركاب را میشناسم ونه ان فرد را انقدر ان مطلب را خواندیم چشمامان چپ شد فكر نمیكنید بس باشد؟ضمنا روز پزشك بیچاره بسر امده حرفهای ذیقیمت ان فرد را بردارید دارد سالگردش فرا میرسد.ضمنا بمردم بدبخت بیچاره گیر ندهید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها