قتل برای دفاع از خواهرزاده بود!

جزییات درگیری خونین در کیانشهر +عکس

عامل درگیری مرگبار کیانشهر توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۳
جزییات درگیری خونین در کیانشهر +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 23:30 پنجم شهریور سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در خیابان شهید همتی ( گردآفرین) به کلانتری 158 کیانشهر اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی 25 ساله بنام «عادل. س» بر اثر شدت ضربه ناشی از اصابت جسم تیز به ناحیه گردن و خونریزی شدید ناشی از آن فوت نموده است.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات میدانی

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل جنایت و انجام تحقیقات میدانی، ضمن شناسایی تعدادی از افراد مشارکت کننده در نزاع و درگیری و دستگیری آنان (برابر دستور مقام قضایی) اطلاع پیدا کردند که مقتول پیش از درگیری منجر به مرگش با جوانی بنام «میلاد» درگیری داشته که پس از پایان درگیری اولیه، یکی از بستگان نزدیک میلاد (دایی میلاد) بنام «مهدی . الف» (22 ساله) با اطلاع از موضوع و در حمایت از خواهرزاده اش به محل جنایت مراجعه، مجددا با مقتول درگیر و او را مورد اصابت ضربه چاقو قرار داده و پس از آن از محل متواری شدده است.

شاهدان در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشتند: شخصی بنام «میلاد» (خواهرزاده متهم) در داخل پارک پرستو واقع در بلوار امام رضا بهمراه دوستانش مشغول کشیدن قلیان بود که در آنجا به علت «چشم تو چشم شدن»، با مقتول (عادل) درگیر می شود؛ در ادامه، میلاد طی تماس تلفنی با دایی خود (مهدی.الف) موضوع را به او اطلاع می دهد که پس از دقایقی مهدی به همراه چند تن دیگر از بستگان و دوستانش، خودش را به محل پارک رسانده و در آنجا با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی می نماید؛ در همین زمان، مقتول با آنها درگیر شده که یکی از همراهان «مهدی» اقدام به زدن اسپری اشک آور به صورتش کرده و همین موضوع باعث افتادن وی بر روی زمین می شود؛ میلاد نیز از همین فرصت استفاده کرده و با چاقوی همراه خود ضربه ای به سمت مقتول وارد می کند که چاقو به ناحیه گردن مقتول برخورد کرده و باعث مرگ او می شود و خودش نیز بلافاصله از محل متواری می شود.

دستگیری متهم

در شرایطی که خانواده متهم پرونده مدعی بی اطلاعی از وی بودند اما کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و جمع آوری دلایل و قرائن مستند اطلاع پیدا می نمایند که خانواده متهم اقدام به متواری نمودن وی کرده اند لذا با توجه به دلایل موجود و برابر دستور مقام قضایی، پدر و برادر متهم اصلی پرونده نیز به اتهام تلاش در متواری کردن متهم دستگیر و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با تلاش کارآگاهان، مخفیگاه متهم در یک گاراژ متروکه در جنوب تهران ، شناسایی و تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار می گیرد؛ سرانجام با اطمینان از حضور متهم در داخل مخفیگاهش و در یک عملیات غافلگیرانه و قبل از هرگونه اقدام متهم جهت متواری شدن از محل، کارآگاهان اداره دهم «مهدی.الف» را روز گذشته (دوشنبه 11 مهر 1395) دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۷
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
فقط چوب نیم سوخته
نازی
-
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
اعدام
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
قصاص
حاج مصطفی
-
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
زنده باد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و با تشكر از ماموران پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ
كوچیك شما
-
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
۰
۰
بخدا اگه پلیس آگاهی نباشه اینها مردم رو تیكه تیكه میكنن . خدا به همشون سلامتی بده . زنده باد آگاهی
سیروان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۳
من میشناسمش صاحب خونه ما هستش پدرش ولی فكر نمیكنم كار مهدی باشه.احتمال میدم به خاطر ارث كشتنش .چون عادل شخصی معتاد و دزد بود .خوب شد مرد.اینا نمیكشتن یكی دیگه میكشت
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
۰
۲
كارمهدی نبود من میشناسمش عادل ادم درستیم نبود اینوخیلیا میگم مهدی بی گناهه

نیازمندی ها