پدر و مادر افیونی با گذشت دوهفته از ماجرای مرگ پسرشان اصرار دارند که بی گناه هستند و هیچ کودک آزاری مرگباری را انجام نداده اند.
کد خبر: ۹۴۷۷۹۷
ادعاهای عجیب زوج افیونی در مرگ نیکان کوچولو + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، 16 شهریور ماه سال جاری زن جوانی با مراجعه به کلانتری مهرآباد سناریوی یک کودک آزاری را نزد ماموران فاش کرد.
این زن به ماموران گفت: برادر و عروسمان معتاد هستند وزمانیکه برای سرکشی به خانه شان رفته بودم متوجه آثار سوختگی روی دست و پای برادرزاده 3 ماهه ام شدم و مطمئن هستم این اقدام از سوی برادرم و همسرش صورت گرفته است.
بدین ترتیب پرونده کودک آزاری در دادسرای شهید هاشمی تهران تشکیل شد و تیمی از ماموران برای تحقیقات بیشتر به سراغ این زوج افیونی رفتند که آنها ادعا کردند که عمه نیکان به خاطر اختلافی که با ما دارد این سناریو را طراحی کرده است و ما هیچ آزاری به بچه مان نرساندیم.
تحقیقات ادامه داشت تا اینکه نیکان 3 ماه در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا پرونده کودک آزاری به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شود و زوج جوان در این مرحله پیش روی بازپرس مرادی قرار گرفتند.
مادر نیکان در اعترافاتش گفت: نیکان بعضی اوقات بی تابی می کرد که او را کتک می زدیم اما دست و پاهایش را نسوزانده ایم و سوختگی پاهایش به خاطر پوشاکش است که دیر به دیر عوض می کردم.
پدر نیکان نیز در این مرحله گفت: حال پسرمان بد شد که او را به بیمارستان منتقل کردیم که بعد از چند روز فوت کرد و ماجرای کودک آزاری تنها یک داستان دروغ از سوی خواهرم است.
در این مرحله جسد نیکان کوچولو به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ این پسر 3 ماهه مشخص شود.
در ادامه صبح چهارشنبه 31 شهریور ماه سال جاری زوج جوان بار دیگر به دادسرای امور جنایی منتقل شدند و مادر نیکان کوچولو به خبرنگار رکنا گفت:
نیکان زود به دنیا آمد و به همین خاطر بارها در بیمارستان بستری شد و علت مرگش هم همین بود و هیچ کودک آزاری در کار نبود.
وی افزود: پای نیکان وقتی در آغوشم بود به قابلمه خورد و سوخت، این ادعاهای دروغ خواهرشوهرم است که ما را گرفتار پرونده مرگ پسرمان کرده است.
مادر نیکان در ادامه افزود: خواهر شوهرم فکر می کند من همسرم را معتاد کرده ام و می خواهد دخترش که از شوهر اولش است در خانه مادرش زندگی کند اما چون من و همسرم در آنجا زندگی می کنیم مانع کارش شده ایم و می خواهد با این ترفند هم انتقام بگیرد هم به برای دخترش سرپناهی درست کند.
وی ادامه داد: 5 سال پیش بود که با همسرم در خیابان بودیم که جوان مواد فروشی را پیش روی خود دیدم و او پیشنهاد داد تا مواد بخریم و به همین خاطر ما نیز وسوسه شدیم و با خرید مواد مخدر به خانه بازگشتیم و با هم مواد را مصرف کردیم اما از همان روز به بعد دیگر نتوانستیم آن را ترک کنیم و معتادش شدیم.
مادر نیکان که نگران سرنوشت دختر 3 ساله و پسر دوساله اش است به رکنا گفت: به خاطر اعتیادمان بچه هایم را مدتی به خانه مادرم فرستادم اما پس از چند وقت مجبور شدیم آنها را به بهزیستی بفرستیم چون دود مواد مخدر باعث بیماری بچه هایمان می شد و قصد داشتم مواد را ترک کنم که بچه هایم به خانه بازگردند که این ماجرا پیش آمد.
بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی در این مرحله در انتظار نظریه پزشکی قانونی است و زوج افیونی به دستور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها