اختصاصی جام جم آنلاین / گزارش تصویری

خانه جدید آنجلینا جولی را ببینید + عکس

یک سایت آمریکایی روز سه شنبه 20 سپتامبر خبر جدا شدن آنجلینا جولی از براد پیت را منتشر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۳۵۱
جدایی" آنجلینا جولی" از "براد پیت "

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت پیپل TMZ ، آنجلینا جولی پس از 2 سال ازدواج رسمی و 12 سال زندگی مشترک با براد پیت از همسرش درخواست جدایی کرد.

با توجه به اینکه در مدارک درخواست طلاق، تاریخ جدایی 15 سپتامبر (25 شهریور) 2016 نوشته شده است باید طلاق این دو هنرمند سینمای جهان را قطعی دانست.

سایت TMZ اعلام کرد که آنجلینا جولی خواستار نگهداری از 6 فرزندشان شده و به قاضی دادگاه گفته است که به براد پیت اجازه می دهد تا با فرزندانشان ملاقات کند.

در سال 2005 براد پیت و آنجلینا جولی در فیلم « آقا و خانم اسمیت » با هم نقش آفرینی کردند. پس از این فیلم براد پیت از همسرش جنیفر آنیستون که در سال 2000 با او ازدواج کرده بود، جدا شد. او و آنجلینا جولی زندگی مشترکی را آغاز کردند که در جریان آن 6 بچه از کشورهای آسیایی و آفریقایی را به فرزندخواندگی پذیرفتند. آنها در سال 2014 رسما با هم ازدواج کردند.

ترجمه: جام جم‌آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۷
ص
-
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
۰
۰
زندگی این دسته از ادم ها واقعا لحظه ایه ، اینم فرهنگ غرب.
غزل
-
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
عزیزم همین رامبد جوان خودمون تو پنج سال اخیر چند بار طلاق گرفته ، باز اینا 12 سال با هم بودن
الكی غرب غرب نكنیم
جوان ایرانی
-
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
۰
۰
آنجلینا جولی , یك...هالیوودی بیش نیست همینطور خود براد پیت كه یك ... هالیوودی بیش نیست , زندگی های اینها از كفتار كثیف تر است .
الهام
-
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
فعلا كه همین هالیوودی ها از شما و امثال شما خیر تر و محترم تر شده اند دیدیم شما چه گلی به سر خودتون و ما زدید
معین
-
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
جدایی نادر از سیمین
علی
-
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
سه بچه را به عنوان فرزند خوانده قبول كردند نه شش بچه سه بچه حاصل ازدواجشان بوده
مهنوش
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
به نظر من كه كار درستی میكنن .. خیلی هم فرهنگ خوبی دارن .. اینكه مجبور نیستن یك عمر همدیگرو تحمل كنن وقتی دیگه عشقی بینشون نیس یا با هم تفاهم ندارن.. غیر از این باشه زندگی زناشویی جهنمه .. والا
الف
-
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
شما اینطور فركن توی ایران ببین به جایی رسیدی خبر كن مارو
حسن
-
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
كارهای انسان دوستانه این دو هنرمند خیلی بیشتر از تو امثال توه .
ایرانی
-
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
این چه فرهنگیه ؟ 12 سال زندگی مشترك ، 2 سال ازدواج رسمی بعد هم جدایی .! اصلا چرا ازدواج كردند ؟ همان زندگی مشترك را ادامه می دادند؟! . خاك بر سر غرب وحشی وحشی وحشی ....
خارجی
-
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
نمیدونستن باید از شما اجازه بگیرن . اهلی اهلی اهلی
نظر
-
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
۰
۰
مادرم همیشه میگه كه مردها تا موقعی كه زنها سالم هستند اونا رو میخوان همینكه مریض شدند اونا رو نمی خوان . این بیچاره هم مریض شد و بعد دوران روحی سختی رو گذروند و به نظر من هیچ زمان نتونست به شادابی قبلیش برگرده . زنها باید تو زندگی زیاد عشق مردها رو باور نكنند تازیاد تو زندگیشون ضربه روحی نبینند و بتونندشاد باشند یعنی منطقی بودن تو زندگی خیلی بیشتر از عاشق شدن و احساساتی شدن به نفع زن هست . البته این رو انجلینا جولی اون موقع كه براد پیت زن اولش رو طلاق داده بود و عاشقش شده بود باید می فهمید كه عشق برای مردها همون مفهومی كه برای زنها رو داره نداره . 99درصد مردها همینند و جز این نیستند .
شهلا
-
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
۰
۰
وقتی زندگی جنیفر انیستون را ازش میگرفت باید به عاقبتش هم فكر میكرد كه سر خودش هم میاید
علی
-
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
۰
۰
سلام به دوستان. واسم جالب بود كه خانم های كشورم به فرهنگ غرب علاقه نشون میدن! كار با غلط و درستیش ندارم!
غرب فقط تو مسائل جنسی به زن آزادی داده (حیف كلمه آزادی به این مقدسی) و اونم نتیجه اش اینه كه خانواده پایدار ندارن! و فرزند تك سرپرست و بدون سرپرست توشون زیاده! ولی تا دلت بخواد میتونن شریك جنسی عوض كنن!
غرب و امریكا فقط از تكنولوژی رشد داشته! اینو كاش بفهمند مردم غرب پرست ما! كه اونم به همت جوونای این مملكت دیر یا زود در علومی كه لازم می بینیم رشد خواهیم كرد (نه اونا كه هی آمریكا و آمریكایی واسشون ستاره آسمون شده و چسبیدن به كف زمین و خیرشون به خودشونم نمی رسه چه برسه به بقیه) همچنان كه می بینید امریكا از ایران هراس داره بخاطر پیشرفت هایی كه داره می كنه! و از اون بیشتر اسرائیل!
ن
-
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
( غرب فقط تو مسائل جنسی به زن آزادی داده ) - این جمله ای از اظهارات علی عزیزه - خوب بد نیست بدونی برادر من كه سركوب شده ترین نیاز انسان همون غریزه جنسیه ، ما مردم كشورهای مسلمان منهای گروهی كه سنت شكنی می كنن باید مرتب این غریزه رو سركوب كنیم تا موجب خسران و تباهی و... نشه و حالا در فرهنگ غرب این آزادی به زن داده شده كه هی این نیاز و سركوب نكنه پس بدون دادن این حق در زندگی هر فردی اگر مجرد باشه خیلی مهمه ، ما خودمون نمی دونیم شاید خیلی از اخلاقیات بد و بهانه گیریها و... در افراد مجرد مخصوصاً خانمها باتوجه به اینكه امكان ازدواج برای همه فراهم نیست سر این مساله باشه و اونوقت همین ما وقتی می ریم اروپا و بایه دختر توی كوچه و خیابون آشنا میشیم فوری میگیم اینا دختراشون خیلی با مال ما فرق دارن ، مهربونن ، عقده ای نیستن و... ، حالا خودت كلاهتو قاضی كن .
یوسف
-
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
خب دیگر انان یك چیز دارند كه ما نداریم وان شجاعت اخلاقیست.هروقت ایجاب كند ازدواج میكنند وبوقت خودش جدا میشوند .مثل كنه بهم نمیچسنند.راستی داشت فراموشم میشد مردم انجا وبطوركل همگی یكدیگر را برسمیت میشناسند وضمن احترام متقابل درزندگی اطرافیان دخالت نمیكنند.
نظر
-
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
من هم بانظر آقای یوسف موافقم . تو كشور و فرهنگ خودمون ادمها خودشون رو به هم تحمیل می كنند . حالا فرق نمی كنه زن یا مرد . كاش یه امار یمی تونستند در بیارن .

نیازمندی ها